اخراج بازیکن گالاتاسرای پس از حمله و مشت زدن به هم‌تیمی‌اش!

اخراج بازیکن گالاتاسرای پس از حمله و مشت زدن به هم‌تیمی‌اش!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکائو مدافع میانی گالاتاسرای به شکل شوکه کننده ای پس از ضربه زدن و مشت زدن به هم تیمی خودش کرم آکتورکوغلو در حین اولین بازی فصل در روز دوشنبه از زمین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، مارکائو بعد از آن که گالاتاسرای گل دوم بازی را در مقابل گره سون اسپور زد، با هم تیمی اش درگیر شد. مارکائو در ابتدا تلاش کرد تا با ضربه سر به آرکتورکوغلو ضربه بزند و بعد از آن چند مشت به سمت وی روانه کرد و در نهایت هم تیمی ها آنها را از هم جدا کردند!

آکتورکوغلو واکنشی نسبت به رفتار خشونت آمیز هم تیمی خود نداشت و به همین خاطر داور پس از مشورت با اتاق داور ویدیویی تصمیم گرفت که مدافع برزیلی را اخراج کند. مارکائو یکی از مهمترین و ارزشمندترین بازیکنان ترکیب گالاتاسرای است اما پس از رفتار عجیبش شاید دوره حضورش در لیگ ترکیه به زودی به اتمام برسد.

البته رفتار مارکائو تاثیری در نتیجه بازی نگذاشت و گالاتاسرای با گلهای امبایه دیانیه و الکساندرو سیکالدائو در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. بسیاری از هواداران این اتفاق را با درگیری عجیب لی بویر و کیران دایر در زمان حضورشان در نیوکاسل در سال 2005 مقایسه کردند.

فاتح تریم سرمربی گالاتاسرای در پایان بازی در مورد این اتفاق گفت:" این را برای همه ما و برای کل دنیای فوتبال می گویم. همه ما مسائلی را در رختکن و درون زمین داریم. ممکن است که در لحظه ای از دیگری عصبانی شویم. البته هنوز نمی دانم که چه اتفاقی درون زمین رخ داده است. کرم جوان است و به او احترام می گذاریم. اجازه نمی دهیم که فردی برای دیگران قلدری کند اما این اتفاقات در دنیای فوتبال رخ می دهد. البته این اتفاق خوشایند نبود. حالا باید به دنبال راهکاری برای حل مشکل باشیم."

4125