رئیس باشگاه بایرن مونیخ: نمی‌توانیم به هر قیمتی کیمیش و گورتزکا را حفظ کنیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: نمی‌توانیم به هر قیمتی کیمیش و گورتزکا را حفظ کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - هاربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ تائید کرد که این باشگاه نمی‌تواند به هر قیمتی یاشوا کیمیش و لئون گورتزکا را حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، از قرارداد کیمیش تنها دو سال دیگر باقی مانده و گورتزکا وارد آخرین سال قراردادش شده و در حالی که منچستریونایتد سخت به دنبال جذب گورتزکا است، هنوز خبری از تمدید قرارداد این دو نفر نیست. 

کیمیش در سال 2015 از لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست و موفق شد در 262 بازی با پیراهن بایرن، آمار 30 گل و 72 پاس گل ثبت کند. گورتزکا هم در سال 2018 از شالکه به آلیانز آرنا آمد.

به نقل از سایت گل، باواریایی‌ها قصد تمدید کردن قرارداد این دو نفر را دارند، اما دستمزد درخواستی این دو نفر، مخصوصا لئون گورتزکا کمی بالاست و همین موضوع باعث توقف در روند مذاکرات شده است. رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت و گویی کوتاه با کیکر گفت: "قطعا نمی‌توانیم به هر قیمتی آن‌ها را حفظ کنیم. بازیکنان باید بدانند که در بایرن مونیچ چه چیزهایی دارند و البته حقوق خوبی نیز دریافت می‌کنند. همه در بایرن مونیخ دستمزد منصفانه‎ای دریافت می‌کنند و همچنین می‌توان فتح جام‌های گوناگون را نیز به آن اضافه کرد. آن‌ها جام‌های زیادی در آلیانز آرنا برده‌اند و در آینده نیز قرار است چنین اتفاقی رخ دهد."

4416