جواب گواردیولا به اظهارات اخیر یورگن کلوپ

جواب گواردیولا به اظهارات اخیر یورگن کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید اگر باشگاه لیورپول از نوع خرج کردن سیتی خوشش نمی‌آید، می‌تواند به دادگاه برود و اعتراض کند. 

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در آخرین اظهاراتش گفت که گواردیولا هیچ محدودیتی در خرج کردن ندارد و این برای دیگر تیم‌ها عادلانه است. اما گواردیولا معتقد است که منچسترسیتی با در نظر گرفتن قوانین فیرپلی مالی، اقدام به خرید بازیکنان جدید و گران‌قیمت در پنجره نقل و انتقالاتی می‌کند. 

به نقل از سایت گل، در چهار سال اخیر، پپ گواردیولا و یورگن کلوپ قهرمانان لیگ برتر انگلیس بوده‌اند و همیشه این موضوع باعث ایجاد یک نوع جدال بین این دو شده است. گواردیولا درباره اعتراض کلوپ نسبت به نحوه خرج کردن سیتی گفت: "بعضی از مالکان به دنبال سود هستند، اما مالکان ما سودی نمی‌خواهند. قبل از ما فقط یک یا دو باشگاه به این شکل بودند. حالا چلسی با رومن آبراموویچ و باشگاه ما با شیخ منصور. مشکل چیست؟ ما به قوانین فیرپلی مالی احترام می‌گذاریم و با رعایت آن‌ها، بازیکنان جدیدی جذب می‌کنیم. اگر بعضی‌ها با نحوه خرج کردن مشکل دارند، می‌توانند با مراجعه به دادگاه شکایت خود را ثبت کنند. ما جک گریلیش را با قیمت 100 میلیون پوند خریدیم، زیرا توانستیم شصت میلیون پوند بازیکن بفروشیم. قطعا ما قوانین را دنبال می‌کنیم."

4416