ستاره هلندی لیورپول: من ربات نیستم

ستاره هلندی لیورپول: من ربات نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول اعلام کرد که از توقعات هواداران و دیگران باخبر است، اما او یک ربات نیست و باید به او زمان داد. 

به گزارش فوتبالی، در اکتبر 2020 ویرجیل فن دایک پس از برخورد با جردن پیکفورد، گلر اورتون به شدت مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. همین موضوع باعث نزول لیورپول در جدول لیگ برتر شد و حتی فن دایک نتوانست به یورو 2020 برسد. اما پس از ده ماه دوری از میادین، فن دایک در دیدار اول لیورپول در لیگ برتر مقابل نوریچ به میدان رفت و توانست نود دقیقه در زمین حضور داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، فن دایک پس از پیروزی 3-0 قرمزها برابر نوریچ به خبرنگاران گفت: "بازگشت به میادین به معنای بستن یک بخش نیست. من هنوز کار دارم. می‌خواستم در اولین بازی حضور داشته باشم، زیرا احساس می‌کردم که کمک زیادی به من در بهبودی‌ام می‌کرد. از نظر من که به بدنم کاملا آشنا هستم، باید بگویم چیزهای زیادی هستند که باید بهبود پیدا کنند، اما من نیز ربات نیستم. نمی‌توانم به آمادگی صد در صدی برسم. اولین دیدار برای من بنابر دلایلی بسیار سخت و احساسی بود. کمی به خاطر حواشی بازی احساس خستگی می‌کردم. به تمریناتم ادامه دادم و حالا احساس می‌کنم که می‌توانم به زانویم اعتماد کنم."

4416