آخرین وضعیت شماره 8؛ نوراللهی به الاهلی نزدیکتر است تا پرسپولیس

آخرین وضعیت شماره 8؛ نوراللهی به الاهلی نزدیکتر است تا پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا احمد نوراللهی را باید دومین جدا شده قرمزها قلمداد کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که یحیی گل‌محمدی امیدوار است نتیجه مذاکراتش با نوراللهی باعث تمدید قرارداد هافبک ملی‌پوش تیمش شود اما رسانه‌های اماراتی مدعی شده‌اند توافق شماره 8 پرسپولیس با شباب الاهلی را باید قطعی دانست و او فصل آینده در لیگ امارات بازی خواهد کرد.

به گفته یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی با باشگاه اماراتی به توافق مالی رسیده و عقد قرارداد او با الاهلی منوط به صدور مجوز از طرف فدراسیون فوتبال است و در صورتی که از دید فدراسیون، حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات، بلامانع باشد، هافبک قرمزها با پیراهن شباب الاهلی جلوی دوربین‌ها قرار گرفت.

این خبر در حالی منتشر شده که بر اساس برخی اخبار، بعد از اتفاقاتی که منجر به جدایی محمدرضا خلعتبری از باشگاه عجمان شد، فدراسیون فوتبال امارات، باشگاههای این کشور را از همکاری با بازیکنان ایرانی منع کرده و این قانون هنوز به قوت خود باقیست. خبری که البته برخی رسانه‌های اماراتی آن را تائید نکرده و از دید آنها مشکل بازیکنان ایرانی برای حضور در لیگ امارات، نام جعلی لیگ این کشور بود که حالا عوض شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره نوراللهی رسانه‌ای خواهد شد. بازیکنی که به پیشنهادهای قطری‌اش را به خاطر پرسپولیس رد کرد منتهی گویا پیشنهاد شباب الاهلی به این بازیکن به قدری وسوسه‌انگیز بوده که باعث شده او در دوراهی تمدید قرارداد با پرسپولیس و بازی در لیگ امارات قرار گرفته باشد.

7655