ادامه رویای میلان برای جذب زیاش/ برنامه ریزی جهت ارائه پیشنهاد رسمی برای ولاشیچ

ادامه رویای میلان برای جذب زیاش/ برنامه ریزی جهت ارائه پیشنهاد رسمی برای ولاشیچ

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت های میلانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز به اتمام نرسیده و سران سن سیرو چند گزینه دیگر را به عنوان هدف نقل و انتقالاتی مد نظر دارند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جست و جوی میلان برای جذب یک بازیساز از بازار نقل و انتقالات تابستانی به فاصله دو هفته تا پایان مهلت این بازار همچنان ادامه دارد. هر چند که رویای میلان، حکیم زیاش است اما گزینه ای چون نیکولا ولاشیچ نزدیک تر به واقعیت به نظر می رسد.

آن گونه که آندره آ لونگونی در مطلب اخیر خود برای وبسایت میلان نیوز ایتالیا به آن اشاره می کند، رویای میلان همیشه جذب حکیم زیاش بوده است اما با توجه به درخشش این بازیکن مراکشی در رقابت های پیش فصل چلسی، معامله برای جذب او بیش از گذشته سخت شده است.

بر اساس این گزارش، روسونری به زودی پیشنهاد رسمی خود برای نیکولا ولاشیچ را ارسال خواهد کرد، بازیکنی که قصد خروج از زسکا مسکو و رویای پیوستن به جمع شاگردان استفانو پیولی در میلان را دارد. ورود او همچنین به مالدینی و ماسارا اجازه می دهد تا بتوانند یک وینگر راست با دستمزد بالا را هم جذب کنند.

یوسیپ ایلیچیچ همیشه در پس زمینه اهداف میلان قرار داشته اما چند روز آینده بسیار برای مشخص شدن سه گانه هجومی فصل آینده ی روسونری سرنوشت ساز خواهد بود.

9404