مصدومیت وحشتناک برادر گوتزه: شکستگی جمجمه

مصدومیت وحشتناک برادر گوتزه: شکستگی جمجمه

پایگاه خبری فوتبالی - فلیکس برادر ماریو گوتزه که در تیم کایزرسلاترن بازی می کند، به علت شکستگی جمجمه تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، فلیکس 23 ساله پس از برخورد با هم تیمی خود بوریس تومیاک 22 ساله در بازی یکشنبه مقابل ویکتوریا برلین دچار مصدومیت شده است.

فلیکس برادر ماریو گوتزه در دقیقه 72 از زمین خارج و مستقیما به آی سی یو منتقل شد. کایزرسلاترن که در لیگ دسته سه آلمان توپ می زند اعلام کرد که گوتزه دچار شکستگی جمجمه شده اما حال عمومی این مدافع میانی در حال حاضر خوب است. این باشگاه توئیت کرده است:" از پیام های زیادی که در مورد آرزوی درمان داشتید، شتکر می کنیم. از کارمندان و طرفداران باشگاه ویکتوریا برلین نیز تشکر می کنیم. فلیکس گوتزه در بیمارستان برلین در حال حاضر تحت درمان پزشکی قرار دارد. در حال حاضر معاینات پزشکی نشان از شکستگی جمجمه دارد. فلیکس در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه برای بررسی و درمان قرار دارد اما در حال حاضر حالش خوب است. به محض این که خبر جدیدی دریافت کنیم، شما را مطلع می کنیم. تا آن زمان برای شماره 24 تیم آرزوی سلامتی را داریم."

فلیکس گوتزه همچون برادرش تجربه حضور در بایرن مونیخ و دورتموند البته در رده های پایه را داشته است. او پس از حضور در تیم دوم بایرن مونیخ در سال 2017 یک سال به تیم بزرگسالان رسید و بعد از آن به آگسبورگ ملحق شد اما در دو سال اخیر در تیم کایزرسلاترن بازی کرده است. 

4125