تکرار صحنه تلخ اریکسن؛ بازیکن بوردو از هوش رفت اما به زمین برگشت

تکرار صحنه تلخ اریکسن؛ بازیکن بوردو از هوش رفت اما به زمین برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل کالو ستاره بوردو یکشنبه شب پنج دقیقه بعد از شروع بازی لیگ فرانسه میان تیمش و مارسی از هوش رفت اما پس از معاینه توسط کادر پزشکی ، این بازیکن نیجریه ای توانست به بازی برگردد و خوشبختانه مشکلی برای ادامه بازی نداشت.

به گزارش فوتبالی، کادر فنی بوردو البته تصمیم گرفت که هشت دقیقه بعد، کالو را به علت مسائل احتیاطی تعویض کند و به این بازیکن فشار نیاورد. بازیکن 23 ساله نیجریه ای در حالی که قصد حضور در دیوار دفاعی را روی یک ارسال کاشته داشت، در دمای 25 درجه شهر مارسی از حال رفت و روی زمین افتاد. هم تیمی هایش که نگران بودند، یک دیوار انسانی را اطراف او تشکیل دادند، صحنه ای که شباهت زیادی به اتفاقی داشت که برای کریستین اریکسن در زمان حمله قلبی به وی در حین بازی دانمارک در یورو 2020 رخ داده بود.

خوشبختانه اما به نظر می رسد که کالو مشکلی نداشت چرا که به بازی ادامه داد اما در نهایت کادر فنی تشخیص داد که او را از زمین بیرون بکشد. در حقیقت کالو در جریان بازی توپ را لمس کرد اما با رمی اودین تعویض شد.  هواداران تیم مارسی در زمان خروجش از زمین در ورزشگاه ولودروم به تشویق وی پرداختند.

در حال حاضر دلیل این اتفاق مشخص نشده است  هر چند که این اولین باری نیست که کالو در زمین فوتبال از هوش می رود. این بازیکن در زمان حضورش در جام ملت های آفریقا در بازی نیجریه و مصر هم به بیمارستان منتقل شده بود که علتش کم آبی شدید بدنش عنوان شده بود.

4125