شروع وحشتناک پسر زیدان در اولین بازی فصل لالیگا

شروع وحشتناک پسر زیدان در اولین بازی فصل لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا زیدان پسر سرمربی سابق رئال مادرید شروع وحشتناکی را در ترکیب رایو وایکانو در لالیگا داشت چرا که در دقیقه 16 بازی با اخراج شدن، تیمش را ده نفره کرد و زمینه ساز شکست تیمش شد. 

به گزارش فوتبالی، رایو وایکانو توانست پس از مدتها به لالیگا برگردد. لوکا زیدان فصل گذشته نمایش خوبی در تیم رایو داشت و در بازیهای پلی آف به صعود این تیم به لالیگا کمک کرد. لوکا 23 ساله در ترکیب رایو در اولین بازی لالیگا در روز یکشنبه مقابل سویا قرار گرفت اما پس از 16 دقیقه روی یک ارسال بلند مرتکب اشتباه شد و با خطا روی بازیکن سویا هم به حریف پنالتی داد و هم تیمش را ده نفره کرد. در حقیقت لوکا زیدان روی این صحنه ادریسی را کشید و به همین خاطر داور بازی نیز به او کارت قرمز نشان داد. 

یوسف النصیری از روی نقطه پنالتی دروازه دیمیتریفسکی، دروازه بان مقدونیه ای که به عنوان جانشین لوکا زیدان وارد زمین شده بود را باز کرد.

اریک لاملا که اولین بازی خود را در سویا داشت توانست در این بازی دبل کند تا تیم آندلوسی در ورزشگاه سانچزپیزخوان در مقابل رایو با نتیجه سه بر صفر پیروز شود. 

لوکا دوران فوتبالش را در آکادمی رئال مادرید آغاز کرد و اولین بازیش در تیم بزرگسالان رئال را زیر نظر پدرش در سال 2018 داشت. لوکا فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رئال داشت که سال گذشته تصمیم گرفت بهدوران حضورش در رئال خاتمه ببخشد و راهی رایو وایکانو شد و حالا در این تیم مادریدی شروع وحشتناکی در لالیگا داشت.

4125