گزینه‌های پرسپولیس در صورت نیامدن نعمتی؛ یکی از این 3 نفر

گزینه‌های پرسپولیس در صورت نیامدن نعمتی؛ یکی از این 3 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه پرسپولیس در صورت منتفی شدن حضور مدافع پدیده در این تیم کدام بازیکن خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که یحیی گل محمدی تاکید ویژه‌ای روی جذب علی نعمتی دارد اما این بازیکن هنوز نتوانسته رضایتنامه‌اش را از پدیده بگیرد و در صورتی که او موفق به این کار نشود، پرسپولیس سراغ مدافعانی خواهد رفت که نامشان در فهرست یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود. اما این مدافعان چه کسانی هستند؟

عارف آغاسی

مدافع 23 ساله و ایذه‌‌ای تیم فولاد که سابقه حضور در تیم امید را دارد بعد از فصل خوبی که در تیم جواد نکونام پشت سر گذاشت، پیشنهادهای مختلفی دریافت کرده که یکی از آنها مربوط به پرسپولیس است. این بازیکن نه تنها می‌تواند به عنوان مدافع میانی بازی کند بلکه قابلیت بازی در سمت راست خط دفاعی را هم دارد و همین قابلیت باعث شده که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب او باشد.

وحید محمدزاده

کاپیتان ذوب آهن بعد از سالها بازی برای این تیم قصد حضور در تیم دیگری را دارد. او با یحیی گل‌محمدی در ذوب آهن کار کرده و یحیی شناخت خوبی از این مدافع میانی دارد. برخی اخبار حاکی است به همان اندازه که سرمربی پرسپولیس به دنبال همکاری با این بازیکن است، محمدزاده هم دوست دارد دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

محمد دانشگر

نام مدافع استقلال از مدتها قبل به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده بود. دانشگر که وضعیت ادامه همکاری‌اش با استقلال مشخص نیست، فصل گذشته قرار بود پرسپولیسی شود تا اینگونه قرمزها به استقلالی شدن محمد نادری واکنش نشان دهند اما این اتفاق رخ نداد و حالا دوباره از دانشگر به عنوان یکی از بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی نام برده شده و در صورتی که او راهی پرسپولیس شود، یکی از بمبهای فصل نقل و انتقالات، منفجر خواهد شد.

7655