ماجرای درگیری در فوتسال بانوان در انتخاب سرمربی چه بود؟/ موسوی: مظفر دیگر گزینه ما نیست

ماجرای درگیری در فوتسال بانوان در انتخاب سرمربی چه بود؟/ موسوی: مظفر دیگر گزینه ما نیست

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حواشی ایجاد شده در فوتسال بانوان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در روزهای اخیر برخی گمانه زنی ها در مورد انتخاب کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان مطرح شده و قرار بود روز گذشته این انتخاب نهایی شود که این اتفاق رخ نداده اما حالا خبر می رسد که بین اعضا در جلسه درگیری لفظی پیش آمده است. ظاهرا یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون و شهناز یازی یکی از گزینه های مورد نظر با علی صانعی که مدیرفنی بانوان است اختلافات بالا گرفته است. 

در این باره شهره موسوی رییس کمیته بانوان و نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: از اینکه چه کسانی این چنین اخبار فدراسیون را به بیرون درز می دهند تعجب می کنم. من هر‌روز طبق وظیفه ذاتی ام به فدراسیون می روم و مشخص است که برای امور مختلف کمیته بانوان جلسات متعدد داریم.انتخاب کادرفنی فوتسال هم یکی از همان برنامه هایی است که پیگیری می کنیم.

وی‌ افزود: از مدتها قبل در حال بررسی بین گزینه های مختلف برای انتخاب کادرفنی هستیم.ما نیروهای مجرب و کاربلد کم نداریم و مشخص است که انتخاب نفرات کار راحتی نیست و از همه مهمتر همیشه برای انتخاب نفرات ممکن است بین تصمیم گیران اختلاف نظرهایی باشد اما ما اختلافی که منجر به حاشیه شود نداریم.

موسوی تاکید کرد: همه چیز طبق روال پیش می‌رود.ما قصد داریم تیم امید هم برای پشتوانه سازی فوتسالمان تشکیل دهیم.در هر صورت انتخاب کادرفنی هم به گونه ای است که باید برای هر تیم یک سرمربی انتخاب شود و ما نمی توانیم از همه واجدان شرایط استفاده کنیم و شاید این وسط‌ برخی بابت عدم انتخابشان ناراحت شوند که طبیعی است اما ایجاد حاشیه برای ورزش بانوان کار خوبی نیست و اگر کسانی به قصد تخریب ورزش بانوان این کارها را می کنند از روی دلسوزی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بین او و عزیزی خادم برای انتخاب شهرزاد مظفر اختلاف هست تاکید کرد: اصلا چنین چیزی نیست.پرونده مظفر همان یک ماه و نیم قبل بسته شد.من وظیفه داشتم با خانم مظفر به عنوان کسی که سالها کار کرده و تجربه دارد مذاکره کنم و او‌ را در لیست گزینه ها قرار دهم اما او گفت با فدراسیون کویت قرارداد دارد و نمی تواند به ایران بیاید. بنابراین او‌دیگر جزو گزینه های ما نیست.

6641