تایید هزینه 70 میلیون یورویی میلان در انتقالات/ بازسازی سن سیرو به کجا رسید؟

تایید هزینه 70 میلیون یورویی میلان در انتقالات/ بازسازی سن سیرو به کجا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس میلان می گوید انتخابات این باشگاه نزدیک است اما هر کس که بیاید، باز هم ساخت ورزشگاه میلان اهمیت دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، تنها یک هفته به شروع فصل جدید رقابت های سری آ باقی مانده است و میلان بر خلاف سال های گذشته با امیدواری زیادی به استقبال فصل جدید می رود. با وجود خسارات جبران ناپذیر ناشی از شیوع بیماری کرونا، میلان موفق شد تا ضرر مالی 195 میلیون یورویی باشگاه در فصل قبل تر را به 100 میلیون یورو در فصل گذشته کاهش بدهد که قطعا موفقیت بزرگی برای موسسه الیوت محسوب می شود.

در ادامه، مصاحبه پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان با روزنامه کوریره دلا سرا را می خوانید:

فعالیت میلان در این بازار نقل و انتقالات تابستان جاری:

"حقیقت این است که میلان در این مارکت تابستانی 70 میلیون یورو هزینه کرده است. با این حال تیم های ایتالیایی نسبت به سایر تیم ها در لیگ های دیگر کمتر فعال هستند که باید در رابطه با آن بحث کرد. اول از هر چیز، در حال حاضر لژیونرها بسیار کم هستند. دوم این که تا زمانی که ما ورزشگاه های فرسوده و منسوخ شده داشته باشیم و تاخیرهای غیر قابل باور برای ساخت یک ورزشگاه جدید وجود داشته باشد، وضعیت به همین شکل باقی خواهد ماند."

آخرین وضعیت پروژه سن سیروی جدید:

"در حال حاضر در میلان دوران انتخابات است اما فکر نمی کنم کسی مخالف پروژه ساخت ورزشگاه ما باشد. شورای شهر میلان هم این پروژه را به دقت مطالعه کرده و پس از این که ما یک پروسه درخواستی 18 مرحله ای را تکمیل کردیم، نسبت به این پروژه چراغ سبز لازم را داده است."

"امیدوارم که هر چه سریع تر تایید نهایی انجام شود چرا که دو سال از ارائه این پروژه می گذرد و ما در میلان در حال انجام کارهای آن هستیم."

آیا میلان همچنان به بهتر کردن تراز مالی می اندیشد:

"می توانم بگویم که فصل 21/22 بهتر از فصل 20/21 ای خواهد بود که نسبت به فصل قبل تر آن یعنی 19/20 وضعیت بهتری داشت. هدف ما این است که درآمد نقدی میلان را تضمین کنیم و ما حالا با جذب 20 شریک تجاری جدید، شاهد نتایج آن هستیم."

آیا لیگ قهرمانان یک هدف است:

"بله، همیشه."

پروژه سوپرلیگ اروپا:

"از جانب میلان این پروژه کنار گذاشته شده است. در رابطه با موضع میلان در آینده، باید بگویم پاسخ به این سوال دشوار است چرا که به چیزهای بسیاری بستگی دارد؛ از جمله موضع فیفا و هواداران. در هر پروژه ای باید بین طرفین توافق شود."

9404