بلندقامت‌ترین بازیکن بریتانیا با 210 سانتی متر قد در راه منچسترسیتی

بلندقامت‌ترین بازیکن بریتانیا با 210 سانتی متر قد در راه منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی به جذب بلندقامت ترین بازیکن بریتانیا علاقمند شده است. 

به گزارش فوتبالی، استعدادیاب های منچسترسیتی در نظر دارند که هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرند اما در کنارش بازیکنان دیگر را زیر نظر دارند. در حقیقت استعدادیاب های منچسترسیتی عملکرد کایل هادلین در تیم سولیهال مورز در لیگ دسته پنجم انگلیس را زیر نظر گرفته اند.

هادلین مهاجم 21 ساله ای با 210 سانتی متر قد است که فصل گذشته در 38 بازی 11 گل به ثمر رساند. این بازیکن پس از درخشش در لیگ دسته هفتم انگلیس راهی تیم سولیهال شده است که حالا نظر تیم های کاردیف سیتی و میدلزبورو در لیگ دسته دو انگلیس را هم جلب کرده است.

نشریه اتلتیک گزارش داده است که سیتی شرایط وی را دنبال می کند. استعدادیابان باشگاه منچسترسیتی شنبه بازی دوستانه سولیهال و ناتس کانتی را از نزدیک تماشا کردند. آنها قبل از آن ویدئوهایی از هادلین دیده بودند و کمی بعد تصمیم گرفتند که نگاه ویژه تری از نزدیک به او داشته باشند.

هادلین در اکتبر 2020 به باشگاه کنونی خود ملحق شده و تا ژوئن 2022 با این تیم قرارداد دارد. اگر دروازه بان ها را در نظر نگیریم، هادلین در حال حاضر بلندقامت ترین بازیکن شاغل در کل بریتانیا است. سیتی نیز در نظر دارد که او را به خدمت بگیرد و به تیمی دیگر قرض بدهد تا تجربه اندوی کند.

4125