علیزاده: وقتی وزارت ورزش کمک می کرد حرفی از تیم‌های صنعتی نبود/ بازیکنی که از گل‌گهر گرفتند گران نیست؟

علیزاده: وقتی وزارت ورزش کمک می کرد حرفی از تیم‌های صنعتی نبود/ بازیکنی که از گل‌گهر گرفتند گران نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: چطور زمانی که وزارت ورزش به آن‌ها کمک می‌کرد و پول می‌داد، تیم‌های صنعتی نبودند اما حالا این حرف ها را می‌زنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی علیزاده در خصوص فعالیت باشگاه مس رفسنجان در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: مشغول مذاکره با بازیکنان و همچنین مدیر برنامه‌های آن‌ها هستیم. اما قیمت‌ها بالا است. با بودجه‌ای که ما داریم واقعا نمی‌توانیم چنین پول هایی را پرداخت کنیم. نه تنها ما، بلکه 13-12 تیم اصلا در نقل و انتقالات نیستند. واقعا قیمت‌ها نجومی شده است.

وی تصریح کرد: ما به جیب خودمان نگاه می‌کنیم. الان بازیکنان خودمان هم نمی‌آیند تمدید کنند. قیمت‌ها وحشتناک شده، با محمد ربیعی در فکر این هستیم که از لیگ دسته اول بازیکن جذب کنیم. واقعا کار سخت است. تلاش می‌کنیم از 7 سهمیه لیگ برتری استفاده کنیم. در کنار آن اگر توانستیم یکی دو بازیکن خارجی بگیریم و بقیه را از لیگ یک جذب کنیم. برنامه ما این است و سعی می‌کنیم بازیکنان خوب و با کیفیتی بگیریم.

معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان در مورد جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: گزینه‌هایی مد نظر ما هستند اما در تلاشیم که بازیکنان خارجی که در ایران امتحان پس داده‌اند را جذب کنیم. با اینحال دو سه بازیکن را هم خارج از ایران رصد کردیم که در تیم ملی خودشان بازی کرده‌اند. باید با دید باز این کار را انجام بدهیم اما خودم به شخصه دوست دارم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

علیزاده در مورد لیست خروجی مس رفسنجان گفت: محمد ربیعی دو لیست به ما داده اما برای خروج هنوز کسی را اعلام نکرده است. به خاطر این قیمت‌های نجومی که وجود دارد فعلا در مورد لیست‌ها صحبتی نمی‌کنیم. صبر می‌کنیم بعد از ایام سوگواری و تعطیلات ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اما تلاش می‌کنیم در هفته جاری با تمدیدی‌ها قرارداد ببندیم و بعد از آن چند بازیکن جدید اضافه کنیم. هیچ بازیکنی هم هنوز کتبی یا شفاهی درخواست جدایی نداده است.

وی در مورد اینکه آیا مس رفسنجان در نقل و انتقالات تابستانی بمب می‌ترکاند، اظهار داشت: به موقع‌اش برایتان بمب می‌ترکانیم! به هرحال با اینکه بودجه محدودی داریم اما نباید از قافله هم عقب بمانیم. از 7 سهمیه لیگ برتری باید از تیم‌های خوب و بالای جدول بازیکن بگیریم تا بتوانیم به رتبه تک رقمی برسیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه باشگاه‌های دولتی معتقدند در این بازار نقل و انتقالات زورشان به باشگاه‌های صنعتی نمی‌رسد، گفت: من این حرف را نمی‌پذیرم. چطور زمانی که وزارت ورزش چپ و راست به آن‌ها کمک می‌کرد و پول می‌داد، تیم‌های صنعتی نبودند؟! اما حالا این حرف ها را می‌زنند. مس رفسنجان و ذوب آهن هم تیم‌های صنعتی هستند. آنطور که برخی تیم‌های صنعتی خرج می‌کنند ما نمی‌توانیم خرج کنیم. نه چنین پول‌هایی داریم و نه مدیرعامل صنایع مس ایران چنین اجازه‌ای به ما می‌دهد. مهدی تارتار هم اعلام کرد که واقعا نمی‌توانند پول بدهند.

وی با اشاره به انتقال علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنی که از گل‌گهر گرفتند گران نیست؟ بازیکنی که ما می‌گیریم گران است؟! خواهش می‌کنم کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشند. تیم خودتان را محکم و با قدرت ببندید. شما که از دولت راحت‌تر می‌توانید بودجه بگیرید. همانطور که در این 5-4 سال به شما کمک کردند. این حرف‌ها اصلا درست نیست.

علیزاده در مورد وضعیت مهدی کیانی و اینکه گفته می‌شود پیشنهادی از تیم تراکتور دارد، گفت: کیانی با ما قرارداد دارد. نه درخواستی از خود بازیکن و نه از تیم خواهان او به ما رسیده است. ما نگاه حرفه‌ای به این مساله داریم. اگر درخواستی ارائه شود در کمیته فنی با مدیرعامل و سرمربی در مورد آن صحبت می‌کنیم و به نتیجه‌ای می‌رسیم. هر بازیکنی که با ما قرارداد داشته باشد، خودش یا باشگاه خواهان او باید به ما اعلام کند.

7474