تلاش سرنوشت ساز مالدینی برای نهایی کردن انتقال دو بازیکن به سن سیرو

تلاش سرنوشت ساز مالدینی برای نهایی کردن انتقال دو بازیکن به سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - فعالیت میلانی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز به اتمام نرسیده و دو بازیکن دیگر هم جزو اهداف روسونری تا پایان مهلت نقل و انتقالات هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، گفته می شود میلان در آستانه بستن قرارداد با الساندرو فلورنزی، مدافع کناری رم و یاسین عدلی، هافبک 21 ساله فرانسوی بوردو است و با لیل بر سر جذب این بازیکن در حال رقابت است.

گزارشات رسانه ها در ایتالیا نشان می دهد که میلان با پرداخت 10 میلیون یورو به علاوه مبالغی به عنوان پاداش برای هافبک تهاجمی بوردو موافقت کرده است و پائولو مالدینی، مدیر فنی روسونری سخت تلاش می کند تا با این بازیکن قرارداد نهایی را امضا کند.

در همین حال، روسونری به مذاکره با رم بر سر الساندرو فلورنزی که خواهان انتقال به سن سیرو است، ادامه می دهد.

چند روز آینده برای مالدینی و میلان سرنوشت ساز خواهد بود؛ او تلاش می کند تعادل و فرمول اقتصادی مناسب را بیابد تا این دو بازیکن را در اسرع وقت به سن سیرو بیاورد. مالدینی پیش تر از این هم توانسته بود اولیویه ژیرو را از تیم چلسی انگلیس به خدمت میلانی ها درآورد. ولی هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترک تبار و بازیساز میلان را که قراردادش با روسونری به اتمام رسیده بود، در انتقالی آزاد به باشگاه رقیب همشهری یعنی اینتر واگذار کرده و هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای ملی پوش ترکیه ای پیدا و جذب کند.

9404