خشم عجیب گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس از هافبک تاتنهام

خشم عجیب گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس از هافبک تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش توسط هواداران به خاطر متهم کردن لوکاس مورا به شیرجه زدن در بازی منچسترسیتی و تاتنهام مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، گریلیش در ترکیب اصلی منچسترسیتی در اولین بازی لیگ انگلیس قرار گرفت و نتوانست جلوی شکست غیرمنتظره تیمش را بگیرد. ستاره 100 میلیون پوندی پپ گواردیولا نتوانست در جریان بازی تاثیری بگذارد و سون ستاره کره ای تاتنهام تنها گل بازی را به ثمر رساند. کاپیتان سابق استون ویلا اما به خاطر مجادله اش با لوکاس مورا مورد توجه قرار گرفت.

در حقیقت گریلیش مدعی بود که مورا بی دلیل روی زمین افتاده و شیرجه زده است.  دو بازیکن انگلیسی و برزیلی در این صحنه با هم درگیر شدند و در نهایت هم تیمی ها نیز به این درگیری اضافه شدند. در نهایت گریلیش و داینسون سانچز هر دو کارت زرد گرفتند. کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که گریلیش با این رفتار می خواسته خودش را پس از نمایشی ضعیف تخلیه کند و عصبانیتش را سر لوکاس مورا خالی کند.

گریلیش گران ترین خرید تاریخ لیگ انگلیس است که در اولین بازی خود نتوانست امیدوارکننده باشد.سیتی که فصل را با از دست دادن سوپرجام آغاز کرده بود حالا با شکستی جدید تحت فشار است. آنها ترکیبی پرستاره را در اختیار دارند اما فعلا نتوانسته اند که شروع امیدبخشی داشته باشند.

4125