عکس؛ تشکر بازیکنان بارسلونا از هواداران پس از پیروزی در هفته اول لالیگا

عکس؛ تشکر بازیکنان بارسلونا از هواداران پس از پیروزی در هفته اول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته اول رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 رئال سوسیه‌داد را شکست دهد و بدین ترتیب اولین سه امتیاز خود را در لالیگای فصل 2021/22 به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی اولین بازی رسمی بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی بود و همین قضیه فشاری را روی بازیکنان فعلی بارسلونا از سوی هواداران ایجاد کرده بود. هواداران بارسلونا هنوز از رفتن مسی ناراحت بودند و پیش از بازی بنر های اعتراضی نسبت به خوان لاپورتا در اطراف نیوکمپ نصب کردند. در دقیقه ده بازی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد هم هواداران بارسلونا که به ورزشگاه نیوکمپ آمده بودند، یک‌صدا لیونل مسی را تشویق می کردند.

اما در این بازی مارتین بریتویت درخشان ظاهر شد و بارسلونا یک پیروزی شیرین خانگی را به دست آورد. پس از این برد 4 بر 2، بازیکنان بارسلونا رو به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، دست زدند و آن ها را تشویق کردند تا بدین ترتیب از این هواداران تشکر کرده باشند.

بارسلونا پس از رفتن مسی عصر تازه ای را آغاز کرده است و باید دید که در آن به چه شکل عمل خواهد کرد؛ با توجه به اینکه اوضاع مالی بارسلونا مناسب نیست و رونالد کومان باید با همین بازیکنانی که دارد، نتیجه بگیرد.

1470