پیروزی خفیف اتلتیکو مادرید با درخشش ستاره آرژانتینی

پیروزی خفیف اتلتیکو مادرید با درخشش ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید توانست با نتیجه دو بر یک، از سد سلتاویگو عبور کند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم سلتاویگو و اتلتیکو مادرید از چهارچوب هفته اول لالیگا در ورزشگاه مونیسیپال دبالایدوس به مصاف هم رفتند. شاگردان سیمئونه در فصل گذشته دست به کار بزرگی زدند و توانستند بالاتر از رئال مادرید و بارسلونا، قهرمان لالیگا شوند و در این فصل نیز با توجه به رفتن لیونل مسی از بارسلونا و وضعیت نابسامان مصدومین رئال مادرید، به نظر از شانس بسیار خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود برخوردار هستند. 

در نیمه اول سلتاویگو بازی را بهتر آغاز کرد، اما بازی پس از گذشت پانزده دقیقه افت کرد و بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. در دقیقه بیست و سه، آنخل کوریا ستاره بیست و شش ساله آرژانتینی موفق شد با پاس توماس لمار، گل اول را به ثمر برساند. تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با نتیجه 1-0 به سود مهمان به اتمام رسید. 

در نیمه دوم خطای هند مارکوس یورنته پنالتی تشخیص داده شد و ایگو آسپاس در دقیقه پنجاه و نه گل تساوی را به ثمر رساند. اما این وضعیت فقط پنج دقیقه دوام داشت و آنخل کوریا در دقیقه شصت و چهار خودش و تیمش را دو گله کرد. در دقایق پایانی بازی به جنگ و دعوا کشیده شد و ماریو هرموسو از اتلتیکو مادرید و هوگو مالو از سلتاویگو با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند. 

4416