حواس نمایندگان مجلس هست؟/ نامه عجیب سلطانی فر به مدیران وزارت ورزش برای حمایت از حمید سجادی!

حواس نمایندگان مجلس هست؟/ نامه عجیب سلطانی فر به مدیران وزارت ورزش برای حمایت از حمید سجادی!

پایگاه خبری فوتبالی- یک اتفاق عجیب در یکی دو روز گذشته افتاده که نمایندگان مجلس باید به آن دقت کنند.

به گزارش فوتبالی، در یک اتفاق نادر و بی سابقه در وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نامه ای از مدیران ورزش و جوانان، درخواست کرده تا برای رای اعتماد به حمید سجادی، نهایت همکاری انجام شود!

چهارشنبه هفته پیش بود که اسامی وزرای پیشنهادی ابراهیم رییسی اعلام شد که نام حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به چشم می خورد. گمانه زنی ها نشان می دهد که مجلس با سجادی مخالف است و میانه خوبی با این گزینه ندارد. چه بسا که سجادی در اولین دوره ای که قرار بود ورزش، وزارتخانه شود رای نیاورد. البته بافت مجلس از آن سال به الان زیاد تغییر نکرده و احتمال اینکه سجادی رای اعتماد بیاورد بالا نیست. در دوره های قبل و نه تنها فقط در وزارت ورزش و جوانان و بلکه در دیگر رسانه ها شاهد این نبودیم که مثلا وزیر دولت قبل برای اینکه وزیر دولت جدید رای بیاورد به زیردستانش نامه بزند.

در هر حال نامه در فضای مجازی منتسب به وزیر ورزش در حال انتشار و پخش است که سایت طرفداری هم به آن پرداخته است. اگر این نامه جعلی نباشد، مسعود سلطانی فر در تاریخ 23 مرداد ماه در این نامه به کسانی که می بینید دستور داده که تلاش کنند تا حمید سجادی رای اعتماد بگیرد و وزیر ورزش شود و طبق نامه نوشته شده سلطانی فر دستور داده هرگونه اطلاعات و کمک که در توان مدیران مربوط است در اختیار سجادی قرار بگیرد! 

سلطانی فر حتی از هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم خواسته به سجادی کمک کنند. آنطور که سایت طرفداری هم تاکید کرده او این نامه که در حال چرخیدن در گروه های واتساپی اهالی ورزش است را خطاب به معاونین خود در وزارتخانه، مدیران کل ستادی، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان ها و مدیرکل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نوشته است. این سایت تاکید کرده که حالا راحت تر می توان درک کرد چرا معاون پارلمانی وزارتخانه ورزش و جوانان دولت قبل به همراه همراه سجادی به مجلس رفته است.

البته به نظر می رسد انتشار این نامه بیشتر به منظور تحت تاثیر قرار دادن نمایندگان مجلس است تا آنها بدانند همه فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها و اعضای رسمی خانواده ورزش حامی سجادی هستند. این نکته را نباید فراموش کرد که در برخی گروه ها، این نامه در قالب هشدار به دولت جدید منتشر می شود و اعضای این گروهها که منتقد دوران سلطانی فر بوده اند، تاکید می کنند که اگر قرار باشد دوران سلطانی فر با سجادی ادامه پیدا کند، بهتر است نمایندگان حواسشان را جمع کنند.

1111