عکس؛ نیمار و مارکینیوس در دیزنی لند پاریس!

عکس؛ نیمار و مارکینیوس در دیزنی لند پاریس!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به همراه مارکینیوس، مدافع برزیلی پی اس جی به شهربازی دیزنی لند در شهر پاریس رفته اند و یک تصویر را در کنار هم در کنار این محل تفریحی و دیدنی منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی، دیزنی لند یک پارک تفریحی است که با مالکیت و گردانندگی شرکت والت دیزنی در نقاط مختلف دنیا افتتاح شده است و در آن شخصیت های مختلف انیمیشن های معروف این شرکت وجود دارند. اکنون نیمار و مارکینیوس برای دیدن این پارک با هم راهی دیزنی لند شهر پاریس فرانسه شده اند.

نیمار و مارکینیوس در پاریسن ژرمن با توجه به اینکه هر دوی آن ها برزیلی هستند، یک رفاقت صمیمی دارند و همینطور که در این تصویر مشخص است، با هم به دیزنی لند رفته اند. این تصویر را نیمار جونیور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که البته به طور کلی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

شب گذشته نیمار در ورزشگاه پارک ده پرنس در کنار مسی نشسته بود و بازی پی اس جی مقابل استراسبورگ را تماشا می کرد. با آمدن مسی به پی اس جی تعداد دوستان صمیمی این ستاره برزیلی در پاریسن ژرمن بیش از پیش شده است و باید دید که اکنون به رویای خود یعنی قهرمانی با پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا می رسد یا خیر.

1470