بنر ضد لاپورتا اطراف نیوکمپ؛ مسی در پاریس است ولی تو در ایبیزا

بنر ضد لاپورتا اطراف نیوکمپ؛ مسی در پاریس است ولی تو در ایبیزا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن او به پاری سن ژرمن موجب شده تا هواداران بارسلونا نسبت به مدیریت تیم خود یعنی خوان لاپورتا خشمگین شوند و او را در این جدایی مقصر بدانند.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی در این تابستان با اتمام قرارداد خود به طور بازیکن راهی پی اس جی شد و شب گذشته به همراه سایر خرید های کهکشانی پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس مقابل هواداران تیم پاریسی معارفه شد.

اما داستان جدایی لیونل مسی از بارسلونا به تابستان قبل باز می‌گردد؛ زمانی که هنوز جوزپ ماریا بارتومئو ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت. مسی در تابستان 2020 به دنبال جدایی از بارسلونا بود اما در نهایت با انتقادات تندی که به مدیریت این تیم کرد، ماندگار شد. چند ماه بعد بارتومئو استعفا داد و خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا برگزیده شد.

لاپورتا به دنبال نگه داشتن لیونل مسی و تمدید قرارداد او بود و تلاش زیادی در این راه کرد اما در نهایت موفق نشد و لئو مسی راهی پی اس جی شد.

اکنون هواداران عصبانی بارسلونا در بنری انتقادی نسبت به خوان لاپورتا که آن را بیرون از نیوکمپ نصب کرده‌اند انتقاد خود را با نوشتن جمله‌ی "مسی در پاریس است ولی تو در ایبیزا" به گوش لاپورتا رسانده اند. در واقع ایبیزا جزیره ای تفریحی است و هواداران بارسلونا لاپورتا را به بیخیالی نسبت به این قضیه متهم کرده اند.

1470