جدایی فروزان و ابهام در وضعیت مرادیان

جدایی فروزان و ابهام در وضعیت مرادیان

پایگاه خبری فوتبالی- با انتقال محسن فروزان به گل گهر سیرجان، به احتمال زیاد، احسان مرادیان فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، محسن فروزان که طی روزهای گذشته با هواداران فولاد خداحافظی کرده بود، امروز با گل گهر قرارداد امضا کرد تا جانشین علیرضا حقیقی در این تیم شود.

 چندی پیش یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده بود که احسان مرادیان دروازه‌بان دیگر فولاد به دنبال جدایی از این تیم است و قصد دارد به تیمی برود که دروازه‌بان اصلی‌اش باشد اما حالا که دیگر خبری از فروزان در فولاد نیست، شاید مرادیان تصمیم بگیرد که فصل آینده هم در این تیم بماند به خصوص آنکه فولاد برای دومین فصل متوالی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

البته حضور فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به ضرر مرادیان هم تمام شود چرا که آسیایی بودن فولاد می‌تواند برخی دروازه‌بان‌های لیگ برتری را برای حضور در اهواز وسوسه کند.

بر اساس برخی اخبار، فولاد فصل قبل به دنبال جذب سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بود که نهایتا حسینی در استقلال ماندنی شد و حالا شاید او و دیگر گلرهای سرسشناس لیگ برتری مورد توجه قهرمان جام حذفی قرار بگیرند و باید دید نهایتا تکلیف مرادیان و فولاد چه خواهد شد.

9697