عکس؛ سیلی آبدار کاپیتان لیورپول به مدافع یونانی تیمش

عکس؛ سیلی آبدار کاپیتان لیورپول به مدافع یونانی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز میلنر به هم تیمی خود کاستاس سیمیکاس در پیروزی لیورپول مقابل نورویچ یک سیلی نسبتا محکم زد چرا که مدافع یونانی توپ را به اشتباه لو داد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در اولین بازی خود در لیگ انگلیس در مقابل نوریچ تازه صعود کرده با نتیجه سه بر صفر در ورزشگاه کارو رود در روز شنبه پیروز شد.  فیرجیل فن دایک برای اولین بار از زمان مصدومیتش در ماه اکتبر در یک بازی رسمی برای لیورپول بازی کرد.جوئل ماتیپ و الکساندر آرنولد هم از مصدومیت هایشان برگشتند. لیورپول یک شب ارام را داشت اما وقتی که مدافع یونانی در نیمه دوم توپ را لو داد تا نوریچ صاحب موقعیت شود، میلنر کاپیتان لیورپول عصبانی شد و یک چک نسبتا محکم به صورتش زد!

سیمیکاس در تابستان گذشته با 11.75 میلیون پوند از المپیاکوس به منچستریونایتد پیوست اما در اولین فصلش در آنفیلد به علت مصدومیت نتوانست کیفیت لازم را ارائه بدهد.  از سویی آندرو رابرتسون هم هفته گذشته در دیدار دوستانه مقابل بیلبائو دچار مصدومیت شد تا بدین ترتیب سیمیکاس شانس حضور در ترکیب را پیدا کند.

میلنر که بیستمین فصلش را در لیگ انگلیس آغاز می کند با این چک نسبتا آبدار به سیمیکاس فهماند که باید دقت بیشتری داشته باشد و حواسش را بیشتر جمع کند چرا که چنین اشتباهاتی به خصوص در بازیهای بزرگ می تواند کار دست تیم بدهد.

4125