کاپلو: عرب‌ها و روس‌ها مالک فوتبال شدند اما خوشبختانه هنوز بایرن مونیخ هست!

کاپلو: عرب‌ها و روس‌ها مالک فوتبال شدند اما خوشبختانه هنوز بایرن مونیخ هست!

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو مربی ایتالیایی در مورد شرایط حال حاضر فوتبال دنیا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپلو در مورد پیوستن مسی به پاریسن ژرمن گفت:" با بحرانی که به خاطر کرونا ایجاد شده، باشگاه های ثروتمند با مالکان عرب و روس مالک فوتبال شده اند. مسی، پی اس جی را انتخاب کرد. پاریس حالا به کعبه جدید تبدیل شده است. خوشبختانه هنوز فوتبال خردمندان باقی مانده است: بایرن مونیخ و آلمانی ها به طور کلی شامل این دسته هستند. ناگلسمن شروع بدی داشت اما ایده هایش در تیمش مشهود است."

کاپلو از سویی از جورجینیو هافبک چلسی به عنوان بخت اصلی توپ طلا اسم برد و گفت:" اگر به شایستگی کلی نگاه کنیم، جورجینیو باید بیشترین رای را کسب کند. بهترین بازیکن ایتالیا در کنار دوناروما بود و چمپیونزلیگ، یورو و سوپرجام اروپا را برد."

وی در مورد شرایط تیم های لیگ ایتالیا هم صحبت کرد:" یوونتوس پس از فروش های اینتر بخت اصلی قهرمانی در ایتالیا است اما برای آلگری آسان نیست که موفقیت هایش را تکرار کند. باید اقتدارش را نشان بدهد. نمی خواهد که بازیکنانش از بازگشتش سوء استفاده کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. انتظار عملکرد ویژه ای را از دلیخت و دیبالا دارم. اینتر تا کنون مربی و دو ستاره اش را از دست داده اما ترکیب خوبی دارند. ژکو جانشین خوبی برای لوکاکو است.  ژیرو مهاجم خوبی برای میلان است و امیدوارم که لئائو شکوفا شود در حالی که تونالی باید بهتر شود. دوناروما باشگاهی را انتخاب کرد که کل دنیا در موردش صحبت می کنند اما میلان لایق برخورد بهتری بود."

4125