لینگارد: دوران بدی را گذراندم و کارم به جاهای باریک کشید ولی با اعتماد به نفس بازگشته ام

لینگارد: دوران بدی را گذراندم و کارم به جاهای باریک کشید ولی با اعتماد به نفس بازگشته ام

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد آماده است تا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر انگلستان و همچنین رقابت های اروپایی، موفقیت های زیادی را همراه با شیاطین سرخ کسب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، شاید کمتر هوادار منچستری تصور می‌کرد جسی لینگاردِ بی ثبات و کم فروغ سال گذشته در وستهام، تبدیل به یکی از ستاره های این تیم انگلیسی شود. با این حال، این هافبک انگلیسی با درخشش در تیم لندنی، آماده است تا خود را به اوله گونر سولشر ثابت کند. جسی لینگارد هم اکنون فرصتی پیدا کرده تا کمی درباره روزهای سختی که در گذشته نه چندان دور سپری کرده، صحبت کند:

"وقتی در ابتدای فصل گذشته قرنطینه شروع شده بود، تصمیم گرفتم خودم را جمع و جور کنم و به مردم نشان بدهم چه توانایی هایی دارم. یکی از اعضای کادر فنی به نام الکس، آنالیز کامل تمام تیم هایی که قرار بود منچستر مقابلشان بازی کند را به من داده بود که اگر قرار بود بازی کنم، کاملا آماده باشم."

"علت جدایی ام از منچستر یونایتد این بود که به من بازی نمی‌ رسید و مجبور شدم به وستهام بروم که برای من، تیمی فوق العاده بود. از نیوکاسل و وست برومویچ پیشنهاد داشتم ولی ناگهان پدرم تماسی از طرف دیوید مویس دریافت کرد با این مضمون 'زمانی که من در منچستر بودم، به پسرت اجازه دادم به صورت قرضی از تیم جدا شود و حالا، نوبت او است که لطف مرا جبران کند.' حتی زمانی که در منچستر نبودم، به صورت یک بازیکن حرفه ای تمرین می‌ کردم."

"حالا با اعتماد به نفس بالایی برگشتم و برای درخشش های بیشتر آماده ام. در دوران حضورم در وستهام، برنده جوایزی مانند گل برتر و بازیکن برتر ماه شدم. همچین به تیم ملی انگلیس دعوت شدم. این ها نشان دهنده پیشرفت من هستند."

"قطعا به عنوان یک انسان تغییر کرده ام. قبلا لحظات سختی را پشت سر گذاشتم. در حدی بد بود که شب ها الکل مصرف می کردم، ولی آن انسان، من نبودم. به قدری از لحاظ ذهنی تحت فشار بودم که می خواستم با نوشیدن، درد خودم را تسکین دهم. در ذهن خودم، اسم آن دوران را 'دوران سیاه جسی' گذاشته ام."

9404