نوری: چمن ورزشگاه تختی انزلی ترمیم می‌شود/ با قدرت و در مسیر موفقیت گام برمی‌داریم

نوری: چمن ورزشگاه تختی انزلی ترمیم می‌شود/ با قدرت و در مسیر موفقیت گام برمی‌داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی گفت که چمن ورزشگاه ملوانان ترمیم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی، پژمان نوری درخصوص ادامه فعالیت در این باشگاه گفت: بعد از پایان فصل و اتمام قراردادم به عنوان عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل، در نامه‌ای رسمی به ریاست مجمع عمومی باشگاه از اعضای محترم مجمع خواستم جهت واگذاری ملوان به یک مجموعه قوی و با ثبات، اقدامات لازم را انجام دهند و این مهم را از طریق صفحه شخصی‌ام در فضای مجازی به اطلاع هواداران عزیزمان هم رساندم.
وی در ادامه تصریح کرد: با برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه و نظر لطفی که تمامی اعضای محترم به بنده داشتند، باز هم مسئولیت این امانت مهم به من واگذار شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم بدون فوت وقت برای رفع برخی دغدغه‌ها، جلساتی را با تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار کنم که خدا را شکر به نتایج مثبتی هم دست پیدا کردیم.

مدیرعامل ملوان بندر انزلی درباره انتظارات خود از مسئولان خاطرنشان کرد: اشکان پوررشید (عضو هیئت‌مدیره باشگاه) در نظر دارد جهت ایجاد زیرساخت برای باشگاه ملوان هزینه کند، اما این کار بزرگ نیاز به همراهی مسئولان دارد که در جلساتی که با آنها داشتیم، در این خصوص قول مساعد دادند. 

نوری با اعلام خبر آغاز ترمیم چمن استادیوم تختی انزلی اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در سال‌های اخیر، زمین چمن نامناسب ورزشگاه‌مان بود که بارها مانع کسب نتیجه دلخواه سرمربیان ما می‌شد. به همین دلیل با نظر پوررشید، پروژه ترمیم چمن استادیوم انزلی را به یک گروه حرفه‌ای سپردیم و مقرر شد در صورت نگهداری درست، حداقل تا 10 سال آینده چمن این ورزشگاه در شرایط ایده‌آل باشد.

وی در پایان بیان کرد: دو فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون وقت آن رسیده برای آینده این باشگاه مردمی برنامه‌ریزی کنیم. قطعاً در فصل آتی ضمن تلاش برای ایجاد ساختار مناسب، با قدرت در مسیر موفقیت‌های بزرگ در مستطیل سبز گام بر خواهیم داشت.

6641