واکنش صادقانه گورتسکا به داوری بازی با گلادباخ: نمی توانستیم اعتراض کنیم

واکنش صادقانه گورتسکا به داوری بازی با گلادباخ: نمی توانستیم اعتراض کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک باواریایی ها در واکنش به قضاوت داور مسابقه تیمش با بروسیا مونشن گلادباخ در صحنه مشکوک به پنالتی، صادقانه اعتراف می کند که چنانچه قاضی میدان اعلام پنالتی می کرد، بایرنی ها نمی توانستند اعتراضی از خود نشان بدهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در جریان اولین دیدار از فصل ۲۰۲۱/۲۲، تیم‌ های بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند. بعد از توقف بایرن مونیخ در خانه گلادباخ، لئون گورتسکا، هافبک ملی پوش مونیخی ها در گفت و گو با خبرنگاران رسانه ها در خصوص شرایط این بازی چنین گفت:

"به نظر من یک بازی افتتاحیه عادی داشتیم. شروع سنگینی داشتیم و عقب افتادیم. در مقاطعی از بازی شانس‌ های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید استفاده می‌ کردیم. بازی فراز و نشیب های زیادی داشت که برای هواداران یک شب عالی را رقم زد."

لئون گورتسکا، هافبک ملی پوش و با اخلاق تیم بایرن مونیخ در خصوص صحنه اول مشکوک به پنالتی در مسابقه تیمش مقابل بروسیا مونشن گلادباخ نیز با رویکردی صادقانه، چنین اظهار نظر کرد:

"قطعا اگر داور مسابقه در آن صحنه مشکوک ضربه پنالتی اعلام می کرد، ما نمی‌ توانستیم هیچ گونه اعتراض خاصی داشته باشیم؛ اتفاقات آن صحنه مشکوک، خیلی هم غیر واضح نبود."

9404