نوستالژی؛ زننده اولین گل رئال مادرید آنچلوتی چه کسی بود؟

نوستالژی؛ زننده اولین گل رئال مادرید آنچلوتی چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی دومین دوره خود را با بازی مقابل دپورتیوو آلاوز در هفته اول رقابت های لالیگا 2021/22 به طور رسمی آغاز خواهد کرد اما اولین دوره حضور آنچلوتی در رئال مادرید و اولین بازی رسمی او به لالیگای فصل 2013/14 باز می‌گردد.

به گزارش فوتبالی، در اولین هفته از لالیگا 2013/14، رئال مادرید با سرمربی جدید خود که کارلو آنچلوتی بود، به طور رسمی رونمایی شد. پس از سه فصل حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت سانتیاگو برنابئو اکنون این کارلو آنچلوتی بود که هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفته بود و اولین بازی رسمی رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال بتیس در هفته اول لالیگا بود.

در آن بازی رئال مادرید چندان چشم‌نواز بازی نکرد و همین قضیه انتقاداتی را بر علیه آنچلوتی روانه کرد. مادریدی ها آن بازی را با نتیجه دو بر یک بردند اما این پیروزی بسیار با زحمت به دست آمد. گل اول آن بازی را خورخه مولینا برای رئال بتیس به ثمر رساند. کریم بنزما، در دقیقه 26 آن دیدار گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند و بدین ترتیب اولین گل رسمی رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی به ثمر رسید.گل دوم رئال مادرید را هم در آن بازی ایسکو در دقیقه 86 به ثمر رساند تا هر سه امتیاز به حساب تیم آنچلوتی واریز شود.

1470