نوراللهی در دوراهی امارات و پرسپولیس

نوراللهی در دوراهی امارات و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- چرا احمد نوراللهی امروز به باشگاه پرسپولیس نرفت؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که جعفر سمیعی امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با کریم باقری، منتظر حضور هافبک دفاعی قرمزها بود تا قراردادش را تمدید کند اما او از انجام این کار صرف نظر کرد تا همچنان یکی از علامت سوالات پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد.

نوراللهی که پیش از این در جلسه حضوری با جعفر سمیعی بر سر تمدید قرارداد به توافقاتی رسیده بود و قرار بر این شد تا امروز قراردادش را با قرمزها تمدید کند اما در عمل این موضوع رخ نداد و حالا شنیده می شود او در دوبی حضور دارد.

این هافبک دفاعی و ملی پوش در جلسه ای که با حضور سمیعی و صدری برگزار می کند به باشگاه پیشنهاد 15 میلیاردی ارائه داده که پس از مذاکرات بسیار ابتدا باشگاه با رقم 9 میلیارد از 15 میلیاردی که او خواسته بود موافقت کرده اما در ادامه سمیعی به او می گوید که حاضر است با کمک هایی که از برخی هواداران متمول باشگاه و یا اسپانسر فصل آینده جذب خواهند کرد رقم قرارداد او را به 13 میلیارد برساند، دلیل کوتاه آمدن مدیران پرسپولیس با درخواست احمد نوراللهی پیشنهاد چند برابری این بازیکن از تیم های حاشیه خلیج فارس بود.

شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از این است که وقتی نوراللهی از پذیرفتن شرایط اش از سوی باشگاه مطلع می شود، هفته گذشته در تماسی که با سمیعی داشت به او قول داده تا روز شنبه (امروز 23 مرداد) در محل باشگاه حاضر شده و قراردادش را تمدید خواهد کرد. 

او که همان شب در برنامه فوتبال برتر شرکت می کند اعلام می کند به خاطر پرسپولیس از پیشنهادهای میلیاردی تیم های حاشیه خلیج فارس گذشته اما او ناگهان از اواخر هفته از دست رس مدیران پرسپولیس خارج شده و تلفن همراه خود را خاموش کرده و حتی به تماس های واتساپی مدیران نیز پاسخی نداده است.

گفته می شود این بازیکن با پیشنهاد یکی از تیم های اماراتی(الاهلی) مواجه شده است که حاضر است مبلغی بیشتر از آنچه قرار بود تیم های قطری به او پرداخت می کردند، بپردازد و این موضوع باعث شده تا احمد نور برای مذاکره و بررسی این پیشنهاد راهی دوبی شود.

برخی منابع اطلاع دادند که این بازیکن و مدیربرنامه هایش در هفته گذشته به دنبال استعلام از فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا او می تواند با توجه به برداشته شدن نام خلیج عربی از روی لیگ این کشور، در امارات به فوتبالش ادامه دهد یا نه، تا نشان دهد همچنان نیم نگاهی به لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که نوراللهی به قولی که به سمیعی و صدری نسبت به تمدید قرارداد با پرسپولیس داده است عمل خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد با پیشنهاد اماراتی‌ها پاسخ مثبت داده و بعد از چندین سال شاهد حضور یک بازیکن ایرانی در لیگ امارات باشیم.

7655