رانیری: قهرمان را تکه تکه کردند/ رفتن لوکاکو برای سری آ خوب نیست

رانیری: قهرمان را تکه تکه کردند/ رفتن لوکاکو برای سری آ خوب نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق سمپدوریا معتقد است که رفتن روملو لوکاکو از اینتر و فوتبال ایتالیا، برای سری آ و آینده این لیگ خوب نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روملو لوکاکو، ملی پوش بلژیکی فعلی چلسی و سابق اینتر در 95 بازی با پیراهن نراتزوری 64 گل به ثمر رساند و به مردان آنتونیو کونته کمک کرد تا اولین اسکودتو خود را در 11 سال به دست آورند.

پس از این که کونته تصمیم گرفت از سمت سرمربیگری خود در اینتر کناره گیری کند، اشرف حکیمی نیز در اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال جوزپه مه آتزا را ترک کرد.

پس از آمدن سیمونه اینزاگی به عنوان جانشین آنتونیو کونته روس نیمکت اینتری ها، روملو لوکاکو نیز با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو برای دومین بار به تیم چلسی انگلستان ملحق شد و کم کم از آن تیم قهرمان اینتر در فصل قبل سری آ به رهبری کونته، چیزی باقی نخواهد ماند.

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی و با سابقه در فوتبال اروپا معتقد است که تیم فاتح اسکودتو در سال گذشته، قبل از آغاز رقابت های فصل جدید دچار فروپاشی شده است.

رانیری در مصاحبه با خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت:

"مدیران نراتزوری، تیم قهرمان اسکودتو را طی دو ماه تکه تکه کردند. لوکاکو برای بازی اینتر بسیار مهم بود و نقش اثرگذاری در موفقیت این تیم داشت و یقینا جای خالی او به این راحتی ها پر نخواهد شد. برای اینزاگی، این یک شروع سخت است اما سیمونه یک مربی بسیار خوب و کاربلد است. منتظر واکنش مناسب تیم او به این اتفاقات در شروع رقابت های فصل جدید هستم. قطعاً برای لیگ ما خوب نیست که مهاجمی مثل لوکاکو را به راحتی از دست بدهیم."

اینتر در آستانه اعلام امضای قرارداد با ادین جکو، کاپیتان سابق رم به عنوان جانشین روملو لوکاکو است و فصل جدید را در تاریخ 21 آگوست مقابل جنوا آغاز می کند.

9404