دلیل لغو تمرین امروز پرسپولیس؛ همان همیشگی!

دلیل لغو تمرین امروز پرسپولیس؛ همان همیشگی!

پایگاه خبری فوتبالی- چرا تمرینات امروز پرسپولیس هم لغو شد؟

به گزارش فوتبالی، این سومین باری است که شروع تمرینات پرسپولیس به تعویق می‌افتد و همانطور که پیش از این نوشته بودیم، دلیل این قضیه چیزی نیست جز ناراحتی بازیکنان از مدیران باشگاه بر سر مسائل مالی.

به نظر می‌رسد شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوار بودند قهرمانی مجدد در لیگ باعث شود که به فاصله کمی بعد از پایان لیگ، سمیعی و همکارانش کل مطالبات آنها را پرداخت کنند اما تا امروز که چنین اتفاقی رخ نداده است.

برخی رسانه دلیل برگزار نشدن تمرینات را به تزریق دوز دوم واکسن کرونای شاگردان یحیی قبل از بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مرتبط دانسته‌اند اما به نظر می‌رسد دلیل برگزار نشدن تمرین امروز پرسپولیس، فقط و فقط به خاطر مسائل مالی است و قرمزها گفته‌اند تا زمانی که کلیه مطالباتشان پرداخت نشود و باشگاه با آنها تسویه حساب نکند، در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

جعفر سمیعی و همکارانش، این روزها با توجه به بدهی‌ این باشگاه به گابریل کالدرون، بیشتر انرژی‌شان را روی پرداخت مطالبات سرمربی فصل قبل قرمزها تا یکماه آینده گذاشته‌اند و باید دید سمیعی چه راهکاری برای راضی کردن بازیکنان پرسپولیس و برگزاری تمرینات این تیم خواهد دداشت.

7655