عکسی که باعث خشم هواداران آرسنال از هافبک تیمشان شد

عکسی که باعث خشم هواداران آرسنال از هافبک تیمشان شد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران آرسنال از پستی که یکی از بازیکنان تیمشان در شبکه های اجتماعی در حین شکست تحقیرآمیز دو بر صفر در اولین بازی فصل مقابل برنتفورد منتشر کرد، عصبانی هستند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال اولین بازی خود در لیگ برتر را در مقابل یک تیم لندنی دیگر داشت که تازه به لیگ انگلیس آمده است اما شرایط خوب پیش نرفت و برنتفورد که پس از 74 سال به لیگ انگلیس برگشته بود در مقابل توپچی ها با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

هواداران آرسنال از این نتیجه و عملکرد بسیاری از بازیکنانشان به شدت عصبانی بودند.  لوکاس توریرا هافبک آرسنال دیروز بازی نکرد چرا که به علت حضور در ترکیب اروگوئه در کوپا آمریکا هنوز در تعطیلات به سر می برد.  لوکاس تصویری از خودش در توییتر در یک شهر بازی در زمان شکست آرسنال منتشر کرد تا حسابی هواداران تیم لندنی را عصبانی کند.

این هافبک 25 ساله در تابستان 2018 از سمپدوریا به آرسنال پیوست که قرار بود مشکلات دفاعی تیم آرتتا را حل کند اما توریرا هرگز در ورزشگاه امارات موفق نبود و فصل گذشته قرضی به اتلتیکو مادرید رفت.

شب گذشته گرانیت ژاکا در خط هافبک آرسنال قرار گرفت، بازیکنی که درشروع تابستان مذاکراتی با آرسنال داشت. آلبرت سامبی لوکونوگا تازه وارد نیز در خط هافبک قرار گرفت.  اگر توریرا دیشب در زمین بود شاید می توانست به تیمش کمک کند تا چنین شکست تحقیرآمیزی را تحمل نکند.

4125