دغدغه‌های مالی قهرمان لیگ

دغدغه‌های مالی قهرمان لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- نگرانی مالی مدیران پرسپولیس وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز خوشحالی پرسپولیسی‌ها بابت کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ تمام نشده بود که فیفا با اعلام حکم گابریل کالدرون و دستیارش کام یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را تلخ کرد و حالا قهرمان لیگ بیستم باید تا کمتر از یکماه دیگر مطالبات سرمربی اسبقش را پرداخت کند.

طبق این ضرب الاجل یکماهه که 5 روز از آن هم گذشته پرسپولیس تا 18 شهریورماه یعنی 5 روز قبل از بازی با استقلال تاجیکستان مهلت دارد تا طلب حدوداً 700 هزار دلاری به کالدرون و دستیارش را پرداخت کند وگرنه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته خواهد شد.

از طرف دیگر، سازمان لیگ به چهار نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان اعلام کرد در صورتی که بدهی‌های معوقه‌شان را تا 5 شهریور پرداخت نکنند، خبری از صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها نخواهد بود و در صورت عدم اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی هر باشگاه، طبق آئین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و بر اساس جدول رقابت‌های لیگ فصل گذشته، باشگاه واجد شرایط بعدی بر اساس رتبه جایگزین می‌شود.

حالا باید دید سمیعی و همکارانش می‌توانند تا موعد مقرر بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کنند یا اتفاق تلخی در انتظار قهرمان لیگ خواهد بود.

7655