ماجرای احضار دروازه‌بان پرسپولیس به دادسرای تبریز

ماجرای احضار دروازه‌بان پرسپولیس به دادسرای تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس با شکایت باشگاه ماشین سازی و هیات فوتبال آذربایجان شرقی در دادگاه حاضر شد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری ایلنا در خبری( که در حال حاضر قابل دسترس نیست) مدعی شده حامد لک، گلر تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایتی که از او بابت ویدیوی منتشر شده مبنی بر توهین به توپ جمع کن بازی با ماشین سازی در تبریز صورت گرفته بود در دادگاه تبریز حاضر شد.

سینا یوسفی وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: صبح امروز دروازه بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قصایی استان آذربایجان شرقی در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد.

حامد لک با گذاشتن وثیقه و تا صدور حکم نهایی فعلا به تهران بازگشته است تا قاضی درباره اتهامی که مورد توجه او قرار گرفته است تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در واکنش به اخباری مبنی بر بازداشت حامد لک و زدن دستبند به او گفت: این اخبار کاملا کذب است و لک طی تشریفات قانونی و با احضار از سوی دادگاه جهت توضیحات در رابطه با موضوعی که به وجود آمد راهی دادگاه تبریز شد و چون صرفا برای توضیحات بود تصمیم گرفت تنها عازم تبریز شود.تاکید می کنم که او نه بازداشت شده است و نه به او دست بندی زدند. او هم اکنون در پرواز تبریز به تهران است تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

معاون حقوقی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در صورتی که در مراحل بعدی نیز به حضور بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس باشد حتما در مراحل دادگاهی در کنار این دروازه بان خواهد بود و دفاعیات حقوقی را از او انجام خواهیم داد.

این اتفاق در حالی برای حامد لک رخ داده که پیش از این و با احضار این بازیکن به کمیته اخلاق انتظار می رفت با او برخورد شود و اگر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در برخورد با این موارد تصمیمات محکم تری اتخاذ می‌کردند، شاید کار این بازیکن به دادگاه کشیده نمی‌شد.

7655