واکنش هافبک مونیخی ها به خبر جداییش از تیم ملی/ تمجید شاگرد از استاد

واکنش هافبک مونیخی ها به خبر جداییش از تیم ملی/ تمجید شاگرد از استاد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک با تجربه بایرن مونیخ از آینده خود در تیم ملی کشورش می‌ گوید و معتقد است سرمربی سابق مونیخی ها که به تازگی سکان هدایت مانشافت را بر عهده گرفته، نقش بزرگی در ارتقای سطح فنی و کیفی این بازیکن در طول دوران حرفه ای فوتبالش داشته است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپیگل آلمان، بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بازیکنانی مثل توماس مولر و متس هوملس از ترکیب تیم ملی آلمان کنار رفتند اما با تصمیم کادر فنی در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) شاهد حضور مجدد آن‌ ها در ترکیب آلمان ها بودیم. طبق این گزارش، توماس مولر سی و یک ساله در خصوص آینده خود در تیم ملی آلمان به خبرنگاران رسانه های آلمانی چنین گفت:

"من قبلا هم گفته‌ ام که دوست دارم در تیم ملی آلمان باقی بمانم. هانسی فلیک در بایرن مونیخ از من حمایت کرد. فلیک سطح بازی مرا ارتقا داد. فکر می‌ کنم با مربیگری شخصیتی به نام هانسی فلیک، بتوانیم تیم‌ های مقابل را غافلگیر کنیم. البته بازیکنان خوب و با استعداد کافی برای پیشرفت تیمی را هم داریم."

توماس مولر ابتدای فصل تابستان در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) نیز همراه با تیم ملی آلمان حضور داشت ولی این تیم پر افتخار، به هیچ وجه عملکرد مناسبی در این تورنمنت نداشت و پس از کسب سه نتیجه شکست مقابل فرانسه، پیروزی برابر پرتغال و تساوی مقابل مجارستان، به عنوان تیم سوم از گروه مقدماتی صعود و حریف تیم ملی انگلستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شد. مانشافت در بازی برابر سه شیرها نیز عملکرد خوبی نداشت و در نهایت با قبول شکست دو بر صفر، از دور رقابت ها کنار رفت.

9404