شروع درخشان لواندوفسکی در فصل جدید با یک شلیک دقیق و تماشایی

شروع درخشان لواندوفسکی در فصل جدید با یک شلیک دقیق و تماشایی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در شروع فصل جدید ثابت کرد که چیزی در موردش عوض نشده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بایرن مونیخ خیلی سریع اولین گل خود را در بوندسلیگای فصل جدید به ثمر رساند و توانست در روز جمعه با یک ضربه دقیق، محکم و تماشایی دروازه بروسیا مونشن گلادباخ را باز کند.

بعد از آن که بایرن با گل آلاسانه پلئا عقب افتاد، مهاجم لهستانی توانست به سبک خودش بازی را به تساوی بکشاند.لواندوفسکی از درون محوطه جریمه ضربه ای تماشایی را به توپ زد که برای دروازه بان گلادباخ غیرقابل مهار بود.هواداران در شبکه های اجتماعی به تمجید از لواندوفسکی به خاطر این گل پرداختند. یک کاربر توئیتری نوشت:"چه کسی جز لواندوفسکی می توانست چنین ضربه ای بزند؟" و دیگری نوشته است:" این مرد مثل یک ربات است." و دیگری نوشته:" عجیب بازیکنی." فرد دیگری نوشته :"ضربه لواندوفسکی مهارنشدنی بود."

مهاجم لهستانی که فصل گذشته آمار گلزنی شگفت انگیزی را در بوندسلیگا داشت برای فصل جدید امیدوار است که به همین روند ادامه بدهد. لواندوفسکی انگیزه بالایی دارد تا جوایز فردی را کسب کند و پس از نهایی کردن کفش طلا امیدوار است که بالاخره به توپ طلا هم دست پیدا کند تا به روند خوبش در سالهای اخیر ادامه بدهد. البته بایرن شروع خوبی در بوندسلیگا نداشت و در مقابل گلادباخ تن به تساوی داد.

4125