ناگلزمان: پنالتی های داور عادلانه بود/ کار زیادی در پیش داریم

ناگلزمان: پنالتی های داور عادلانه بود/ کار زیادی در پیش داریم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید بایرن مونیخ از شروع خود در رقابت های فصل جدید بوندسلیگای آلمان ناراضی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در جریان اولین دیدار از فصل ۲۰۲۱/۲۲ فوتبال بوندسلیگای آلمان، تیم‌ های بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند. بعد از توقف بایرن مونیخ در خانه گلادباخ، یولیان ناگلزمان در گفتگو با رسانه ها گفت:

"قطعا تساوی، خوشحال کننده نیست. اما روی هم رفته بازی هیجان انگیزی را شاهد بودیم. ما مربیان اکنون چیزهای زیادی برای آنالیز داریم. هر دو تیم در مقاطعی از بازی خوب بودند. ما باید در پرس بهتر و محکم‌ تر عمل کنیم. تلاش زیادی کردیم و می‌ خواستیم پیروز بازی باشیم اما در نهایت با توجه به وضعیت فیزیکی بازیکنانمان، نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. شروع خوبی نداشتیم و توپ را به راحتی از دست می‌ دادیم. بیست دقیقه اول بازی و یک ربع ابتدایی نیمه دوم برای ما خوب بود. در این بازه زمانی می‌ توانستیم دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم."

ناگلزمان در خصوص قضاوت داوران در دو صحنه مشکوک پنالتی هم اضافه کرد:

"فکر می‌ کنم وقتی که کمک داور ویدئویی وجود دارد، نتیجه بررسی عادلانه باشد. هواداران سر و صدای زیادی می‌ کنند و حس متفاوتی به داور می‌ دهند. به نظرم اگر تماشاگران داخل استادیوم نباشند، این گونه صحنه‌ ها بحث کمتری به دنبال خواهد داشت."

9404