شوخی مهاجم تازه‌وارد بارسلونا با صادر نشدن مجوز حضورش در لیست

شوخی مهاجم تازه‌وارد بارسلونا با صادر نشدن مجوز حضورش در لیست

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای با چاشنی شوخی به عدم ثبت اسمش در لیست بارسلونا در لالیگا در فاصله یک روز تا اولین بازی فصل تیمش نگاه کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سخت در تلاش است تا مجوزهای لازم را برای ثبت نام دیپای بگیرد. در حال حاضر وبسایت لالیگا نام دیپای را در میان بازیکنان بارسلونا ثبت نکرده تا نگرانی ها در میان هواداران بیشتر شود. 

حالا مهاجم هلندی با پیامی با چاشنی شوخی به این ماجرا واکنش نشان داده و نوشته است:" زندگی بدون ریسک، خسته کننده است." تا این گونه نگرانی خود را در مورد احتمال خط خوردن از لیست مقابل سوسیه داد نشان بدهد. به نظر می رسد که اگر مشکل دیپای حل شود هم تنها ساعاتی پیش از بازی حل خواهد شد و کومان تا آخرین لحظه دچار سرگیجه خواهد شد..

جرارد پیکه مدافع بارسلونا که در شبکه های اجتماعی به شدت فعال است به پیام دیپای واکنش نشان داده و نوشته است:" صد در صد موافقم." و شکلک خنده را انتخاب کرده است. در حال حاضر هیچ کدام از خریدهای فصل بارسلونا به طور رسمی در لیست قرار نگرفته اند. البته امرسون در لیست قرار دارد چرا که خریدی مربوط به فصل گذشته است که از قرارداد قرضی خود با بتیس برگشته و بدین ترتیب می تواند بازی کند. آگوئرو مصدوم است و اریک گارسیا تازه از المپیک برگشته است. به همین خاطر شرایط دیپای از بقیه مهمتر است چرا که این بازیکن از درخشان ترین بازیکنان بارسا در طول پیش فصل بوده است.

4125