توخل: منتظر عملکرد دیدنی لوکاکو باشید/ هالند و لواندوفسکی را می خواستیم!

توخل: منتظر عملکرد دیدنی لوکاکو باشید/ هالند و لواندوفسکی را می خواستیم!

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل می گوید که سبک بازی روملو لوکاکو برای بازی در لیگ برتر انگلستان مناسب است و همه باید منتظر درخشش او با پیراهن آبی های لندنی باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل آینده است با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل کریستال پالاس در هفته اول لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

در مورد پیوستن لوکاکو به چلسی:

"از این که او را دوباره با لباس چلسی می‌ بینم خوشحالم. او با شخصیت، روحیه و سرعتی که دارد می‌ تواند نکات مثبت زیادی را به تیم ما اضافه کند. او انسانی به شدت فروتن است که به کار تیمی علاقه دارد و به چلسی عشق می‌ ورزد. علاقه روملو لوکاکو به چلسی برای بازگشت به چلسی برای همه انکارناپذیر بود. از این که که او دوباره لباس این تیم را به تن کرده خوشحالیم و امیدواریم آن گونه که می‌ خواهد کارش را با چلسی به اتمام برساند."

"برای این فصل آغاز خوبی داشتیم و با کسب یک جام اروپایی کار را آغاز کردیم. نمی‌ خواهیم تیمی باشیم که به چشم تیم کاملا دفاعی به آن نگاه کنند و روملو روملو برای تحقق چنین دیدگاهی نقش مهمی ایفا می‌ کند. سبک بازی او مناسب لیگ برتر است و منتظر عملکرد دیدنی او باشید."

آیا پیوستن روملو لوکاکو به معنی جدایی تامی آبراهام است؟

"همیشه این امکان وجود دارد که بازیکنانی تیم را ترک کنند. شرایط او مورد بحث قرار گرفته ولی در حال حاضر خبر جدیدی در مورد او وجود ندارد. ما رابطه خوبی با هم داریم و او در ترکیب تیم برای بازی فردا حضور خواهد داشت."

"ما هنوز به دنبال رسیدن به بهترین وضعیت بدنی بازیکنان هستیم ولی باید بگویم نمی‌ خواهیم تیمی باشیم که از ژانویه به دنبال کورس قهرمانی است. ما می‌ خواهیم منچستر سیتی را از هفته اول تحت فشار قرار دهیم، نه تنها سیتی بلکه می‌ خواهیم به تقابل با هر ۳ تیمی برویم که فصل پیش را بالاتر از ما به اتمام رساندند."

در مورد وضعیت مصدومان تیم برای دیدار فردا:

"حکیم زیاش قطعاً حضور نخواهد داشت اما خبر خوب این است که او نیاز به جراحی ندارد. انگولو کانته پس از دیدار سوپر کاپ مشکلی داشت که در حال بررسی است. هنوز تصمیمی درباره ترکیب اصلی و بازیکنانی که باید استراحت کنند نگرفته‌ ایم."

شوخی توماس توخل در کنفرانس خبری وقتی در مورد ارلینگ هالند از او سوال شد:

"ما برای جذب ارلینگ هالند و روملو لوکاکو تلاش کردیم و هر دوی آن‌ ها را می‌ خواستیم، همچنین ما رابرت لواندوفسکی را برای پست شماره ۱۰ می‌ خواستیم. متاسفانه هئیت مدیره گوش نداد و توجهی نکرد!"

9404