گواردیولا: کین بازیکن تاتنهام است/ فصل گذشته، فصلی استثنایی بود

گواردیولا: کین بازیکن تاتنهام است/ فصل گذشته، فصلی استثنایی بود

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا می گوید هری کین بازیکن تاتنهام است و خطاب به خبرنگاران گفت که دیگر به سوالات درباره او پاسخ نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر انگلستان، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی که تیمش مدافع عنوان قهرمانی و یکی از بخت های اصلی برای قهرمانی در فصل آینده است با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل تاتنهام در هفته اول لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

"از زمانی که من آمدم، در ابتدای هر فصل احساس می‌ کردم رقابت سخت‌ تر و دشوارتر است و تیم‌ها بهتر و قدرتمندتر می‌ شوند. هر فصل چالشی جدید است، ما قهرمانی فصل گذشته خود را جشن می‌ گیریم، اکنون آن در اختیار ما است، جزو خاطرات ما است و حالا شروعی دوباره را در پیش داریم."

در مورد هری کین؟

"این سوال را در مصاحبه قبل هم پاسخ دادم. هری کین بازیکن تاتنهام است. من دفعه قبل استثنا قائل شدم که به این سوال پاسخ دادم. من معمولاً در مورد نقل‌ و‌ انتقالات صحبت نمی‌ کنم زیرا این کار به من مربوط نمی‌ شود. ما با مهاجمان شناخته شده بازی می‌ کنیم. سرخیو آگوئرو مصدوم شد و چند بازی انجام داد. همیشه وقتی سرخیو آگوئرو آماده بود، او بخش مهمی از تیم بود. او توسط من فوق‌ العاده شناخته شد، او مهاجم شایسته‌ ای بود و گابریل ژسوس نیز مهاجمی شایسته است."

در مورد جک گریلیش؟

"هر بازیکن برای ارائه بهترین عملکردش نیاز به زمان دارد. دیروز اولین روزی بود که همه‌ ما با هم بودیم؛ به جز فیل فودن که مصدوم بود اما او در رختکن همراه ما بود."

در مورد وضعیت کوین دی‌ بروینه؟

"کوین دی‌ بروینه در حال بهتر شدن است. هر روز وضعیت او در حال بهتر شدن است و ما منتظر او هستیم. او نمی‌ تواند به صورت کامل تمرین کند و بعضی تمرینات را با ما انجام می‌ دهد و بعضی تمرینات فردی. در چند روز آینده خواهیم دید که وضعیت او چگونه خواهد بود."

در مورد گابریل ژسوس؟

"گابریل ژسوس بازیکن فوق‌ العاده مهمی برای ما است. او استثنایی است و سال‌ هاست که برای ما و در موفقیت‌ های بزرگی که در هر فصل کسب کرده‌ ایم نقش مهمی ایفا می‌ کند."

در مورد فصل گذشته؟

"فصل گذشته استثنایی بود، یکی از بهترین تجربه‌ هایی که در زندگیم داشتم. به باشگاه بابت کاری که در فصل گذشته انجام داد، تبریک می‌ گویم. فصل گذشته برای همیشه در خاطرات ما خواهد ماند."

9404