واکنش یکی از مدیران یوونتوس به مشکلات مالی و تضعیف تیم رقیب

واکنش یکی از مدیران یوونتوس به مشکلات مالی و تضعیف تیم رقیب

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از سهامداران مشهور یوونتوس می گوید که از دیدن مشکلات مالی تیم بزرگی مانند اینتر ناراحت است و معتقد است فقط افراد ناتوان و کم ظرفیت هستند که بابت همچين موضوعی خوشحال می شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لاپو الکان، یکی از سهامداران و وارثان خاندان بزرگ و ثروتمند آنیلی و پسرعموی آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و برادر جان الکان است که مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اکسور (از بزرگ ترین شرکت های ایتالیایی که بخش اعظمی از سهام یوونتوس متعلق به این شرکت است) است.

در حالی که اینتر تنها چند ماه پس از فتح اسکودتو، با از دست دادن سرمربی و تعدادی از ستاره های خود در آستانه فروپاشی تیم خود است، برخی از طرفداران بیانکونری در رسانه های اجتماعی، رقبای خود را مورد تمسخر قرار داده اند؛ به خصوص پس از خروج روملو لوکاکو با مبلغ 115 میلیون یورو به مقصد چلسی انگلستان.

با این حال، الکان این نوع رفتار را ناعادلانه می داند و از طرفدارانش خواست که ظالم نباشند. او در توئیتر خود نوشت:

"من ناراحتم که می بینم تیم بزرگی مانند اینتر در حال فروپاشی و تلاش برای غلبه بر مشکلات اقتصادی است. همچنین معتقدم فقط افراد ناتوان و کم ظرفیت می توانند بابت لحظات سختی که بر یکی از رقیبان خود می گذرد، جشن بگیرند."

هواداران نراتزوری نگرانند که فروش های این باشگاه هنوز به پایان نرسیده باشد، زیرا مالکان سانینگ که مالکیت این باشگاه را نیز بر عهده دارند، پس از فروش اشرف حکیمی و روملو لوکاکو، هنوز مشتاقند که هزینه های تیم را کاهش دهند و درآمدهای بیشتری کسب کنند.

9404