کومان خطاب به خبرنگاران: ناامید نیستیم/ پرونده حضور مسی در بارسلونا را ببندید

کومان خطاب به خبرنگاران: ناامید نیستیم/ پرونده حضور مسی در بارسلونا را ببندید

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بارسلونا معتقد است که کتاب حضور لیونل مسی در این باشگاه باید بسته شود و آن ها به دلیل عدم حضور او، فصل را با ناامیدی شروع نخواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN اسپانیا، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران رسانه ها به بیان موضوعاتی در خصوص شرایط تیمش در آستانه آغاز رقابت های فصل جدید لالیگا پرداخت. گزیده ای از مهم ترین صحبت های سرمربی بارسلونا در این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

"باید درک کنیم که همیشه پایانی برای یک بازیکن وجود دارد. باید پرونده حضور مسی در بارسلونا را ببندید، چون الان باید روی فصل جدید تمرکز کنیم. ما بازیکنان جدیدی داریم و باید جلو برویم و فقط برای این کار وقت داریم."

"ما در این فصل بازیکنان جوانی در ترکیب داریم و این برای آینده باشگاه خوب است. ما روی آینده این باشگاه کار می کنیم و این واقعا مهم است که تمرکز خود را روی این موضوع بگذاریم و روی اتفاقات چند روز گذشته، بیشتر از این فکر نکنیم. اتفاق ناگواری بود، چون ما در مورد یک بازیکن عادی صحبت نمی کنیم. در مورد لئو مسی صحبت می کنیم یعنی بهترین بازیکن جهان در خیلی از فصول و همه ما نا امید شدیم که او در این فصل برای ما بازی نخواهد کرد. مسی برای این باشگاه اهمیت زیادی داشت."

"می دانستم که شرایط سختی بین باشگاه و لئو مسی و لالیگا وجود دارد تا بتوانیم مسی را در باشگاه نگه داریم. زمان زیادی طول کشید، اما از روز و لحظه ای که شنیدم مسی نمی ماند، شگفت زده شدم. می دانستم که وضعیت مالی باشگاه، کار باشگاه را سخت تر کرده است. اما ما فصل جدید را با ناامیدی شروع نمی کنیم."

"مسی فصل قبل ۳۰ گل به ثمر رساند. پس بقیه بازیکنان باید بیشتر تلاش کنن و گام بعدی رو بردارند تا جای او را هم پر کنند. هم اکنون بیشتر باید تیم محور کار کنیم تا بازیکن محور."

"امیدوارم بازیکنایی مانند آنسو فاتی و کوتینیو با آمادگی کامل از مصدومیت برگردند. هنوز تیم قدرتمندی داریم. بیشتر کار می کنیم و بیشتر تلاش می کنیم تا به چیزی که مردم از ما انتظار دارند برسیم."

"ما پیش فصل خوبی داشتیم. بازیکنان جوانی داریم اما اگر همه بازیکنان از مصدومیت برگردند تیم همچنان یک تیم قوی است."

"ما هنوز در مرحله گذار هستیم. باید درک کنیم که شروع این فصل سخت خواهد بود. ما هنوز مشکلات اقتصادی داریم؛ هنوز بازیکنان مصدوم داریم؛ پس نمی توانیم با همه قوا لیگ را شروع کنیم چون ممکن است بازیکنان مهم دیگر ما مصدوم شوند."

"هدف ما همیشه قهرمانی است. ما می خواهیم جام ببریم و عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. تیم هایی مثل بارسلونا نمی توانند یک فصل بدون جام داشته باشند. ما این را می دانیم و هواداران درک می کنند که کسب جام در فصل پیش رو سخت تر از قبل خواهد بود. همه چیز به کار و تلاش تیم مربوط می شود و ما می توانیم یک گام رو به جلو برداریم."

9404