واکنش مسی و همسرش در هنگام شنیدن خبر عدم تمدید قرارداد با بارسلونا چه بود؟

واکنش مسی و همسرش در هنگام شنیدن خبر عدم تمدید قرارداد با بارسلونا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن فاش کرد زمانی که خبر ناکامی در تمدید قراردادش با بارسلونا را به او دادند، او و همسرش بسیار ناراحت شدند. 

به گزارش فوتبالی، پس از بیست و یک فصل حضور در بارسلونا، روز یک شنبه رسما اعلام شد که مهاجم سی و چهار ساله مجبور به ترک بلوگرانا است و نمی‌تواند بیشتر از این در نیوکمپ بماند. باشگاه بارسلونا اعلام کرد که شرایط مالی باشگاه و همچنین قوانین جدید لالیگا باعث شد تا آن‌ها نتوانند قرارداد مسی را تمدید کنند. 

به نقل از مارکا، مسی در گفت و گویی با گیلم بالاگه خبرنگار بی بی سی در این باره گفت: "زمانی که در خانه بودم، پدرم این خبر را به من داد. پدرم به ملاقات خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) رفته بود و می‌خواست قبل از گفتن این خبر به آنتونلا و بچه‌ها، اول مرا آماده شنیدن این خبر کند. سپس من این خبر را به همسرم دادم و هر دو شروع به گریه کردن کردیم. واقعا ناراحت بودیم و می‌خواستیم به نحوی که بچه‌هایمان زیاد ناراحت نشوند، خبر را به آن‌ها بدهیم. زیرا در دسامبر به آن‌ها گفته بودیم که می‌مانیم و می‌دانستیم که این قضیه بسیار بزرگی، مخصوصا برای تیاگو خواهد بود."

4416