کالدرون: مسی در پاری‌سن‌ژرمن هم می‌درخشد

کالدرون: مسی در پاری‌سن‌ژرمن هم می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق آرژانتینی تیم فوتبال PSG با بیان اینکه «لیونل مسی» در این تیم هم مثل بارسلونا خواهد درخشید، گفت: پاری‌سن ژرمن برای قهرمانی در اروپا گام محکمی با جذب ستاره‌های بزرگ دنیا برداشته اما هماچنان این کار سخت خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه امسال توانست در نقل و انتقالات تابستانی با جذب فوق ستاره‌ها از تیم‌های مختلف، نگاه‌ها را معطوف خود کند.

پاریسی‌ها که در نقل و انتقالات بازیکنانی مانند جورجینیو واینالدوم، جان لوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و سرخیو راموس را جذب کرده بودند کار خود را با جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا ادامه دادند تا برنده اصلی بازار نقل و انتقالات لقب بگیرند و از طرفی گام مهمی در راه فتح لیگ قهرمانان اروپا بردارند.

گابریل کالدرون بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاری‌سن ژرمن در مورد انتقال بزرگ مسی، عملکرد باشگاه فرانسوی در نقل و انتقالات و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

....

نظر شما درباره انتقال مسی به پاری سن ژرمن چیست؟

خب، این انتقال قابل درک بود. مسی از بارسلونا جدا شده بود و مشخص بود فقط ۲ یا ۳ تیم می‌توانند او را به خدمت بگیرند. اینجا در اسپانیا هم تیم مورد علاقه همه پاری سن ژرمن بود. پس از خروج مسی از بارسلونا این انتقال دور از انتظار نبود.

آیا مسی می‌تواند موفقیت‌هایش را در پاریس تکرار کند؟

در سال‌های حضورش در پاریس، مسی می‌تواند تمامی عناوین را به دست آورد. آنها بازیکنان فوق العاده‌ای دارند و این به مسی کمک می‌کند تا پیروز شود، و مسی مثل دوران حضورش در بارسلونا، مطمئناً  گل‌ها زیادی خواهد زد و پاس گل‌های فراوانی خواهد داد، این چیزی است که او را متفاوت می کند.

پاری سن ژرمن کار بزرگی انجام داد و راموس، دوناروما، واینالدوم و اشرف حکیمی را به خدمت گرفت. این بازیکنان را چگونه می‌بینید؟

همه آنها بازیکنان درجه یک هستند، بنابراین پی اس جی باید قوی تری شده باشه.

آیا پی اس جی می‌تواند برنده لیگ قهرمانان شود؟

 پی اس جی کار تاریخی انجام داده، تیمی که امباپه، نیمار و مسی را گرد هم آورده. ۳ بازیکن برتر حال حاضر دنیا که در یک تیم کنار هم قرار گرفته‌اند، این اتفاق منحصر به فردی است. در حال حاضر فکر می‌کنم پاری سن ژرمن شانس اول قهرمانی است.اگرچه مطمئنا بایرن، چلسی، سیتی و مادرید…نیز فکر می‌کنند می‌توانند قهرمان شوند، بنابراین کار آسانی نخواهد بود.

6641