اولین دیدار مسی و راموس در پاریسن ژرمن؛ همدیگر را در آغوش کشیدند!

اولین دیدار مسی و راموس در پاریسن ژرمن؛ همدیگر را در آغوش کشیدند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، به تازگی به پاری سن ژرمن پیوسته است و شماره 30 این باشگاه را برای فصل آینده بر تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس هم در همین تابستان و چند هفته پیش با اتمام قراردادش با رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شده بود و اکنون لئو مسی و سرخیو راموس در پاریسن ژرمن هم‌تیمی شده اند.

پاریسن ژرمن در این تابستان بسیار فعال عمل کرده است و توانسته که لیونل مسی و سرخیو راموس، یعنی کاپیتان های بارسلونا و رئال مادرید را به صورت بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

اکنون لیونل مسی و سرخیو راموس، اولین دیدار خود را در پاری سن ژرمن داشتند. بازیکنان پاریسن ژرمن پیش از آغاز تمرینات امروز خود ابتدا با لیونل مسی دیداری داشتند و به او خوش آمدید گفتند که سرخیو راموس، لیونل مسی را در آغوش کشید.

مسی و راموس در سالن بدنسازی باشگاه پاری سن ژرمن هم در کنار هم قرار گرفتند و با هم خوش و بش کردند که تصاویر آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده و وایرال شد چرا که این تصاویر برای هواداران فوتبال به خصوص هواداران رئال مادرید و بارسلونا بسیار جالب بود.

راموس و مسی سالیان سال در جدال های رئال مادرید و بارسلونا یعنی در ال کلاسیکو های مختلف، درگیری های زیادی داشته اند اما اکنون این دو هم‌تیمی شده اند و یکدیگر را در آغوش کشیده اند.

1470