میلان فصل جدید سری آ را بدون حضور زلاتان شروع می کند؟

میلان فصل جدید سری آ را بدون حضور زلاتان شروع می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تنومند سوئدی میلانی ها مدتی است که جداگانه تمرین می کند و به نظر می رسد که چند مسابقه نخست روسونری در فصل جدید رقابت های سری آ ایتالیا را به دلیل مصدومیت از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه کار سوئدی روسونری که در تاریخ سوم اکتبر وارد سن چهل سالگی خود خواهد شد، هنوز انجام تمرینات گروهی با بقیه اعضای تیم را آغاز نکرده است و بنا به گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، آن طور که از شواهد برمی آید به احتمال زیاد مدت زمان لازم برای بهبودی ابراهیموویچ، بیشتر از حد انتظار طول خواهد کشید.

زلاتان ابراهیموویچ در ماه ژوئن از ناحیه زانوی چپ تحت عمل جراحی قرار گرفت. ایبرا پس از پیروزی سه بر صفر مقابل یوونتوس در نهم ماه می در میادین حضور نداشت. بنابراین زلاتان همراهی با تیم ملی سوئد در مسابقات یورو 2020 را از دست داد و برای شروع رقابت های فصل بعد سری آ نیز آماده نخواهد بود. بر اساس این گزارش، ابراهیموویچ بازی اول روسونری در سری آ مقابل سمپدوریا در شهر جنوا را از دست خواهد داد. ایبرا همچنین شانس چندانی برای حضور در مسابقه هفته دوم میلان در لیگ مقابل کالیاری در ورزشگاه سن سیرو ندارد، زیرا استفانو پیولی بعد از به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی که تابستان امسال از چلسی به جمع شاگردان او ملحق شده، دست بازتری برای چیدن مهاجمان خط حمله تیم خود دارد.

9404