علی شجاعی: کتفم ۳۷۰ درجه پاره شده بود

علی شجاعی: کتفم ۳۷۰ درجه پاره شده بود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پرسپولیس می‌گوید با این تیم قرارداد دارد و به این زودی ها میدان را خالی نمی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علی شجاعی که در لیگ بیستم از نساجی به پرسپولیس آمد در مورد پنجمین قهرمانی این تیم  که به صورت متوالی کسب شد به خبرنگار ما گفت: وقتی شما بار اول و دوم قهرمان می شوی سخت نیست ولی برای ۵ قهرمانی پشت سر هم کار  سخت است و این نیست که به راحتی بتوان رقابت کرد و تیم‌های دیگر هم اجازه نمی دهند که یک تیم دیگر راحت قهرمان شود ولی رمز  قهرمانی های متوالی این است که یک تیم خوب از همه لحاظ داشته باشی و باید در بحث مدیریتی، کادر فنی، بازیکنی و هواداری یک مجموعه قوی داشته باشی. تیم ما از همه لحاظ کامل بود‌. خیلی ها امسال نمی خواستند ما قهرمان شویم ، خیلی جاها سنگ می انداختند و اذیت می کردند.

 او در همین باره ادامه داد: بعد از فینال آسیا که ما شکست و بسیار ضربه خوردیم در رسانه ها و فضای مجازی بسیار هجمه علیه ما درست و فشار وارد شد. ما هیچ موقع آن روزها را فراموش نمیکنیم و بعد از آسیا به دلیل بازی های عقب افتاده هفتم و هشتم جدول بودیم و دو تساوی به دست آوردیم و فقط این تیم بودن به ما کمک کرد. ما بعد از بازی‌های آسیایی دو تساوی در لیگ به دست آوردیم در آن زمان مشکلاتی داشتیم ولی نه مصاحبه و نه تمرین را ترک کردیم با اینکه مشکلات ما آن زمان از استقلال هم بیشتر بود و فکر می کنم مبلغ قراردادهای ما نصف قراردادهای آنها هم نبوده و فرق ما با تیم هایی که نتوانستند قهرمان شوند همین بود.ما بدون صحبت کردن و تلاش توانستیم به اینجا برسیم و حقمان را در زمین گرفتیم.

 این بازیکن که چند روز پیش روی دستش عمل جراحی انجام داد در این باره ادامه داد: ۶ ماه پیش در بازی با سپاهان مصدوم شدم و کتفم همان روز پاره شد ولی خودم دوست داشتم کار کنم و با اینکه دکتر تیم گفت می‌توانی جراحی کنی و دکتر جراح گفت هر چه زودتر این عمل را انجام دهی بهتر است چونکه در رفتگی بیشتر می شود  ولی من خودم دلی دوست داشتم کار کنم و کنار تیم باشم که حتی اگر یک لحظه هم به من فرصت می رسید  بتوانم به تیم کمک کنم و این موضوع را دوست داشتم و چون سال اولی بود که آماده بودم و دوست داشتم و در مسیر قهرمانی در کنار تیم باشم و این را در تیم می دیدیم که ما می توانستیم به این مقام برسیم ولی دکتر جراح بعد از عمل گفت فکر میکردم پارگی کتفت ۲۷۰ درجه باشد ولی ۳۷۰ درجه است. در این ۶ ماه دررفتگی پیاپی داشتم و در خیلی از بازی ها خودم کتفم را جا می انداختم و کسی متوجه نمی شد ولی به هرحال دکترم گفت عملت خیلی خوب  و راضی کننده بود.

شجاعی در خصوص اینکه چه زمانی آماده تمرینات گروهی می شود گفت: طبق صحبتی که با دکترم داشتم یک ماه و نیم زمانی می برد تا تقویت شوم ولی بعدش برای اینکه ریسک نکنم دو ماه و نیم از میادین فاصله می گیرم.

 وی در پاسخ به این سوال که از پرسپولیس جدا می شود یا خیر گفت: من امسال با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر می کنم هیچ چیز بهتر از این نیست که در تیم بزرگ پرسپولیس باشی. به هرحال من افتخار این را‌ داشتم که یکسال در این تیم باشم و دوست دارم امسال هم باشم و به تیم کنم.

 شجاعی  در پایان  در مورد اینکه شایعه شده بود قرار است  پایان فصل از پرسپولیس جدا شود توضیح. ذد: به هر حال در برخی از مصاحبه‌هایی که انجام شده خودم  حرف نزدم و از من نقل قول کرده بودند. هر بازیکن که سال اول به پرسپولیس می آید شرایط برای بازی کردن برایش سخت است و اینکه همیشه کسی که کمتر بازی می کند را همه می خواهند فراری دهند و سعی میکنند به هر وسیله ای شده این کار را انجام بدهند و من نمی‌دانم چه سودی برایشان دارد ولی من همان موقع که به برنامه تلویزیونی رفتم گفتم برای جنگیدن آمدم و به این زودی ها میدان را خالی نمی‌کنم و امیدوارم که به حقم برسم.

۴۱۵۴