گزارش روز/ باشگاه‌های لیگ برتری؛ محله برو بیای مدیربرنامه ها!

گزارش روز/ باشگاه‌های لیگ برتری؛ محله برو بیای مدیربرنامه ها!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال این روزها تبدیل به محلی برای رفت و آمد مدیران برنامه بازیکنان فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان لیگ برتر و جام حذفی، تیم های لیگ برتری برای تمدید و جذب بازیکنان مدنظر خود به تکاپو افتاده اند و باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست اما نکته جالبی که درباره باشگاه استقلال مشهود است، حضور پررنگ مدیربرنامه های بازیکنان در این باشگاه است.

طبق گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی که هم اکنون مقابل باشگاه استقلال حضور دارد، امروز تا این ساعت چندین مدیربرنامه مختلف در محل باشگاه استقلال حاضر شدند تا برای تعیین تکلیف وضعبت بازیکنان با مدیرعامل استقلال جلسه ای برگزار کنند. این در حالی بود که خبر آمده بود امروز چند بازیکن استقلال به باشگاه می روند تا قراردادشان را تمدید کنند اما خبری از بازیکنان نبود.

حتی از آنجایی که برخی از این مدیربرنامه ها با یکدیگر ارتباط خوبی ندارند، به محض ورود یک ایجنت، ایجنت دیگر باشگاه را ترک می کند تا با او روبرو نشود.

به نظر می رسد در نقل و انتقالات پیش‌رو، نقش مدیربرنامه ها پررنگ تر از همیشه باشد و قدرت آنها بیشتر از گذشته و حتی فصول پیش شده است.

 چند روز پیش هم در حالی که خبرنگاران درخواست کرده بودند با بازیکنانی که وارد باشگاه پرسپولیس می شوند صحبت کنند، طبق خواسته بازیکنان مجبور شدند با مدیربرنامه های آنان گفت‌و‌گو کنند! گفت و گو با مدیران برنامه کار روالی در فوتبال نیست اما وقتی آنها همه کاره شده اند و اختیار همه چیز بازیکن دست آنهاست، گفت و گو کردن رسانه ها با آنها برای خبر گرفتن از وضعیت بازیکنان کم کم به یک کار معمول تبدیل می شود.

برخی از ایجنت ها با یکدیگر شراکت دارند و البته شرکتی هم تاسیس کرده اند که از آن طریق به نقل و انتقال بازیکن و مذاکره با باشگاهها می پردازند. در واقع یک بازیکن متعلق به چند ایجنت است و سود ناشی از ترنسفرش به چند ایجنت به صورت درصدی و توافقی می رسد. در این باره در روزهای آینده بیشتر خواهیم نوشت.

۶۶۲۱