مقصد جدید مهاجم سابق چلسی بالاخره مشخص شد

مقصد جدید مهاجم سابق چلسی بالاخره مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی - برزیلی در زمستان گذشته به علت مشکلات شخصی از اتلتیکو مادرید جدا شد و از آن زمان تا کنون با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده بود اما به نظر می رسد که بالاخره این بازیکن مقصد جدیدی برای خود پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، فاکس اسپورت برزیل گزارش داده است که مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا به زودی با تیم اتلتیکو مینیرو قرارداد امضا می کند.کاستا پیشنهادهایی از فوتبال اروپا به خصوص از جانب بشیکتاش در لیگ ترکیه داشت که حاضر بودند دستمزدی نجومی به او بپردازند اما مذاکرات به هم خورد و حالا این بازیکن در آستانه بازگشت به باشگاه محل تولدش قرار دارد. 

کاستا یکی از پردرآمدترین بازیکنان برزیل خواهد بود هر چند که باید توقعات مالی را پایین بیاورد تا بتواند در اتلتیکو مینیرو بازی کند. این بازیکن حالا پس از شش ماه وقفه به فوتبال برمی گردد و باید تلاش کند تا بهترین عملکردش را داشته باشد. 

هر چند که دیگو کاستا معمولا حاشیه های زیادی به خاطر سبک خشن بازی خود درون زمین داشته اما همواره یک مهاجم ششدانگ و گلزن بوده است که حالا هوادارانش خیلی دوست دارند که دوباره او را در زمین فوتبال ببینند و یاد خاطرات درخشانی که داشته را زنده کنند.

4125