مهاجم انگلیسی، تکلیف آزمون و رم را مشخص می‌کند

مهاجم انگلیسی، تکلیف آزمون و رم را مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف حضور مهاجم ایرانی زنیت در رم، امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تمایل ژوزه مورینیو برای جذب سردار آزمون وارد فاز جدیدی شده و مدیر رم دیشب راهی لندن شد تا با مدیر برنامه آزمون و همچنین ایجنت تونی آبراهام مذاکره کند.

طبق نوشته giallorossi، به نظر می‌رسد گزینه اول باشگاه ایتالیایی برای جانشینی ادین ژکو، تامی آبراهام مهاجم چلسی باشد. قرار است تکلیف مذاکرات ایجنت این بازیکن با مدیر رم امروز مشخص شود و در صورتی که آبراهام پیشنهاد رم را قبول نکند، پلن B مورینیو، سردار آزمون خواهد بود.

منبع این خبر رسانه معتبر Gazzetta dello Sport است که نوشته سرمربی رم، آزمون را به الکساندر ایساک مهاجم تیم رئال سوسیداد ترجیح می‌دهد.

بر اساس این گزارش، قرار است پینتو- مدیر رم – با فالی رمضانی جلسه‌ای درباره آزمون داشته باشد. درست است که رمضانی دیگر ایجنت مهاجم زنیت نیست اما می‌تواند تاثیر زیادی روی آینده سردار آزمون داشته باشد.

پیوستن آزمون به رم در حالی به سرنوشت مذاکرات این باشگاه با تامی آبراهام گره خورده که گفته می‌شود حضور سردار در لیون را باید منتفی دانست و طبق ادعای سایت foot01 فرانسه، لیون به خاطر قیمت بالای رضایتنامه مهاجم زنیت، قید جذب این بازیکن را زده است.

1984